Miele kiest Blauw Gras
- Content
- 20 aug 2019 @ 15:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaContent
- 20 aug 2019 @ 15:16
- Lucas Boon
Blauw Gras is de nieuwe social media partner van Miele. Het contentmarketingbureau uit Amsterdam gaat aan de slag met de contentstrategie van het elektronicamerk inclusief social brand story, identity en creative formats.
Ook de introductie van de Miele Powerwash (afgelopen weekend op festival Lowlands) op social media komt van de hand van Blauw Gras. Aan de samenwerking, die sinds deze maand officieel van start is, ging een korte pilotfase vooraf.
Patricia Slootjes, director marketing bij Miele, laat weten: 'We waren al lang onder de indruk van een aantal cases van Blauw Gras. De beste manier om vervolgens te ervaren hoe de fit is van beide kanten, is om met elkaar aan de slag te gaan in een pilot fase. Een mooie eerste stap voor een permanente samenwerking.'
Erik Wiese, co-founder en strategy director van Blauw Gras, voegt daaraan toe: 'Met premium content in het hart van de nieuwe doelgroep gaan we merk en consument dichter bij elkaar brengen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Kind met sproetjes en... 20-11-2025
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad... 19-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

