Miele kiest Blauw Gras

  • Content
  • 20 aug 2019 @ 15:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaContent

Blauw Gras is de nieuwe social media partner van Miele. Het contentmarketingbureau uit Amsterdam gaat aan de slag met de contentstrategie van het elektronicamerk inclusief social brand story, identity en creative formats.

Ook de introductie van de Miele Powerwash (afgelopen weekend op festival Lowlands) op social media komt van de hand van Blauw Gras. Aan de samenwerking, die sinds deze maand officieel van start is, ging een korte pilotfase vooraf.

Patricia Slootjes, director marketing bij Miele, laat weten: 'We waren al lang onder de indruk van een aantal cases van Blauw Gras. De beste manier om vervolgens te ervaren hoe de fit is van beide kanten, is om met elkaar aan de slag te gaan in een pilot fase. Een mooie eerste stap voor een permanente samenwerking.'

Erik Wiese, co-founder en strategy director van Blauw Gras, voegt daaraan toe: 'Met premium content in het hart van de nieuwe doelgroep gaan we merk en consument dichter bij elkaar brengen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken