Miele kiest Blauw Gras
- Content
- 20 aug 2019 @ 15:16
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaContent
- 20 aug 2019 @ 15:16
- Lucas Boon
Blauw Gras is de nieuwe social media partner van Miele. Het contentmarketingbureau uit Amsterdam gaat aan de slag met de contentstrategie van het elektronicamerk inclusief social brand story, identity en creative formats.
Ook de introductie van de Miele Powerwash (afgelopen weekend op festival Lowlands) op social media komt van de hand van Blauw Gras. Aan de samenwerking, die sinds deze maand officieel van start is, ging een korte pilotfase vooraf.
Patricia Slootjes, director marketing bij Miele, laat weten: 'We waren al lang onder de indruk van een aantal cases van Blauw Gras. De beste manier om vervolgens te ervaren hoe de fit is van beide kanten, is om met elkaar aan de slag te gaan in een pilot fase. Een mooie eerste stap voor een permanente samenwerking.'
Erik Wiese, co-founder en strategy director van Blauw Gras, voegt daaraan toe: 'Met premium content in het hart van de nieuwe doelgroep gaan we merk en consument dichter bij elkaar brengen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing