StukTV houdt de moed erin
- Content
- 27 mrt 2020 @ 09:52
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersContent
- 27 mrt 2020 @ 09:52
- Lucas Boon
Talpa Network, Towel Media en StukTV lanceren een nieuwe live-show op YouTube genaamd StukTV Live. Doel is om ondanks de coronacrisis 'de moed erin te houden'. Merken als Mentos, Samsung en Spa steunen de show.
Via videoverbindingen komen influencers voorbij in de show, maar ook bijvoorbeeld astronaut André Kuipers die een minicollege geeft. De live-show is de komende vijf weken iedere vrijdag om 16:00 te zien op het YouTube-kanaal van StukTV. De eerste uitzending gaat vanmiddag live. Kijkers kunnen thuis meedoen via Instagram, TikTok en WhatsApp.
Merken
Sponsoren van de show zijn Mentos, Samsung, Spa, Niveau Deep Men, Santa Maria en Doritos. Geert Doek, managing director van Towel Media, zegt: 'Ondanks de grillige tijd kiezen deze merken ervoor om niet helemaal op zwart te gaan en samen met ons toch zichtbaar te blijven. Geweldig om te zien hoe merken in deze tijd durven samen te werken en dus ook dit initiatief mogelijk maken. De hele show is binnen één week uit de grond gestampt, zowel op het gebied van sales als productie.'
Bob ten Berge, senior creatief strateeg partnerships bij Talpa Network, voegt toe: 'De merken die deze show mogelijk maken zijn echt de helden van nu. Mooi om te zien dat een deel van de vaste partners van StukTV ook in deze tijd loyaal zijn aan ons merk.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- Transavia viert 60-jarig jubileum met socialmediacampagne...
- Hart Voor De Zaak promoot houttechniek met frisse jongerenaanpak
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
Laatste Nieuws
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual... 12-10-2025
- Transavia viert 60-jarig jubileum... 06-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes