StukTV houdt de moed erin

StukTV houdt de moed erin
  • Content
  • 27 mrt 2020 @ 09:52
  • 20227 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersContent

Talpa Network, Towel Media en StukTV lanceren een nieuwe live-show op YouTube genaamd StukTV Live. Doel is om ondanks de coronacrisis 'de moed erin te houden'. Merken als Mentos, Samsung en Spa steunen de show.

Via videoverbindingen komen influencers voorbij in de show, maar ook bijvoorbeeld astronaut André Kuipers die een minicollege geeft. De live-show is de komende vijf weken iedere vrijdag om 16:00 te zien op het YouTube-kanaal van StukTV. De eerste uitzending gaat vanmiddag live. Kijkers kunnen thuis meedoen via Instagram, TikTok en WhatsApp.

Merken

Sponsoren van de show zijn Mentos, Samsung, Spa, Niveau Deep Men, Santa Maria en Doritos. Geert Doek, managing director van Towel Media, zegt: 'Ondanks de grillige tijd kiezen deze merken ervoor om niet helemaal op zwart te gaan en samen met ons toch zichtbaar te blijven. Geweldig om te zien hoe merken in deze tijd durven samen te werken en dus ook dit initiatief mogelijk maken. De hele show is binnen één week uit de grond gestampt, zowel op het gebied van sales als productie.'

Bob ten Berge, senior creatief strateeg partnerships bij Talpa Network, voegt toe: 'De merken die deze show mogelijk maken zijn echt de helden van nu. Mooi om te zien dat een deel van de vaste partners van StukTV ook in deze tijd loyaal zijn aan ons merk.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken