Nieuw: de 3D content experience
- Content
- 14 jul 2021 @ 09:18
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ContentStorytellingTrends
- 14 jul 2021 @ 09:18
- Peter van Woensel Kooy
BlowUP biedt in Nederland een primeur op het gebied van ‘immersive content’. In aanloop naar de vernieuwde Emmapassage in Tilburg is daar voor het eerst een unieke 3D digital Out of Home ervaring te beleven.
Een enorme 3D haai zwemt rond in de binnenstad en verrast het publiek.'Emma' is een voor Nederland uniek 90° LED-scherm van ruim 65m². Door de bijzondere vorm van deze digitale landmark lopen consumenten letterlijk onder het scherm door, wat een spectaculaire visuele ervaring biedt aan bezoekers en bewoners van de stad. Rutger van de Wiel, de Tilburgse Creative Director van IDS Animation Studio heeft hiervoor een 'naked-eye 3D-animatietechniek' gebruikt om een optische illusie te creëren.
Initiator BlowUP gaat vaker met immersive, anamorphic en 3D-content werken, meldt het mediabedrijf naar aanleiding van deze 3D primeur. De creative hub blowUP LAB adviseert en inspireert merken en mediabureaus hoe (D)OOH-campagnes maximale aandacht en betrokkenheid van consumenten kunnen krijgen. Merken en bureaus zijn uitgenodigd om samen te bouwen aan creatieve en innovatieve Digital Out of Home campagnes.
Ernst Vos, Chief Commercial Officer BlowUP media Group: 'Met The Collective, ons netwerk van Premium Plus-schermen, creëren we innovatieve mogelijkheden voor magische campagnes en gaan we op nieuwe manieren verbinding aan met onze audiences. Binnen Digital Out-of-Home is het tijd voor slimmere en creatievere merkboodschappen, en met Emma kunnen merken de creatieve mogelijkheden, flexibiliteit en impact van ons krachtige medium optimaal benutten.'
The Collective
BlowUP media biedt adverteerders met 'The Collective' naar eigen zeggen een stevig digital Out of Home netwerk in de grootste steden van Nederland, met Premium Plus advertising screens op landmarklocaties in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven en Tilburg. 'Zo realiseren we een unieke positie in het Nederlandse digital Out of Home landschap. Naast deze full-motion schermen behoren ook Giant Posters en popUP experience stores tot het portfolio.'
Bekijk hieronder de animatie gemaakt door: IDS Animation Studio
(PvWK)
Over BlowUP media
'BlowUP media, dochteronderneming van Ströer SE & Co. KSGaA, is een innovatieve internationale (D)OOH exploitant met kantoren in 9 Europese steden en meer dan 28 jaar ervaring. BlowUP media NL – het boutique mediahuis van Nederland op het gebied van (Digital) OOH – biedt premium producten; Giant Posters variërend in grootte van 100 tot 2.500 m², full motion digitale schermen en popUP experience stores.'
(bron: Ströer SE & Co)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Tilburg
- BlowUP
- immersive content
- 3D
- content
- digital
- Out of Home
- Emmapassage
- vernieuwd
- uniek
- primeur
- Nederland
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing