Interview genomineerden Grand Prix Customer Media: Amore
- Content
- 24 okt 2013 @ 16:52
- Link
-
Robin Klaassen
oprichter, ondernemer, content strateeg
Totalspiel Authority media - AwardsPrint
- 24 okt 2013 @ 16:52
- Robin Klaassen
Op 21 november worden ze uitgereikt: de Grand Prix Customer Media Awards 2013. De vakprijs voor de beste customer media van dit jaar. Tot aan die datum interviewen we wekelijks genomineerden over hun case.
De spits wordt afgebeten door een duo uit België dat zichzelf nauwelijks een bureau wil noemen, maar dat wel drie nominaties in de wacht heeft gesleept. Bart de Vliegher en Marlies Nachtegaele van Stapel Magazines vertellen over hun magazine Amore, in 180 seconden.
Kom ook naar de prijsuitreiking van de Grand Prix Customer Media op 21 november in De Fabrique in Utrecht!
-
Robin Klaassen
- Werkt bij: Totalspiel Authority media
- Functie: oprichter, ondernemer, content strateeg
- Website:http://www.totalspiel.com
- Profiel »
- awards
- Grand prix Customer Media
- Stapel Magazines
- Bart de Vliegher
- 180 sec
- Amore
- Marlies Nachtegaele
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Feelgood met Disney en... 14-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

