Tikkie lanceert Groepie voor groepsuitgaven
- Design
- 15 aug 2022 @ 01:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AppsDigital design
- 15 aug 2022 @ 01:00
- Nanny Kuilboer
Betaalapp Tikkie voegt een nieuwe functie aan de app toe. Met Groepie kun je met meerdere gebruikers groepsuitgaven bijhouden en verrekenen.
Rogier Brinker, Head of Sales & Business Development bij Tikkie: ‘Deze nieuwe toepassing werkt snel en simpel. In een handomdraai maak je in de Tikkie-app een Groepie aan, waarin deelnemers hun kosten kunnen delen. Leden uitnodigen kan onder andere via WhatsApp. Het rekenwerk kun je vervolgens aan Tikkie overlaten, zodat je nooit meer gedoe over geld hebt en niet alles op de achterkant van een bierviltje hoeft uit te rekenen.’
Langetermijnuitgaven
Via Groepie kun je alle groepsuitgaven op de voet volgen en zien wie elkaar welk bedrag per saldo nog schuldig is. Deze functionaliteit is niet alleen handig voor eenmalige gebeurtenissen, maar ook voor lange termijn-uitgaven, zoals het bijhouden van uitgaven binnen een huishouden. Brinker: ‘Zo hoeven studenten niet langer hun hoofd te breken over het verrekenen van alle uitgaven tussen de huisgenoten in een studentenwoning. Dankzij de nieuwe functie in Tikkie kunnen geen misverstanden ontstaan en houden alle gebruikers altijd zicht op de uitgaven die worden ingevoerd in een Groepie. Zo kan iedereen bijdragen aan de pot en zijn kosten niet meer aanleiding tot kopzorgen.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

