Tikkie lanceert Groepie voor groepsuitgaven

Tikkie lanceert Groepie voor groepsuitgaven
  • Design
  • 15 aug 2022 @ 01:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • AppsDigital design

Betaalapp Tikkie voegt een nieuwe functie aan de app toe. Met Groepie kun je met meerdere gebruikers groepsuitgaven bijhouden en verrekenen.

Rogier Brinker, Head of Sales & Business Development bij Tikkie: ‘Deze nieuwe toepassing werkt snel en simpel. In een handomdraai maak je in de Tikkie-app een Groepie aan, waarin deelnemers hun kosten kunnen delen. Leden uitnodigen kan onder andere via WhatsApp. Het rekenwerk kun je vervolgens aan Tikkie overlaten, zodat je nooit meer gedoe over geld hebt en niet alles op de achterkant van een bierviltje hoeft uit te rekenen.’

Langetermijnuitgaven
Via Groepie kun je alle groepsuitgaven op de voet volgen en zien wie elkaar welk bedrag per saldo nog schuldig is. Deze functionaliteit is niet alleen handig voor eenmalige gebeurtenissen, maar ook voor lange termijn-uitgaven, zoals het bijhouden van uitgaven binnen een huishouden. Brinker: ‘Zo hoeven studenten niet langer hun hoofd te breken over het verrekenen van alle uitgaven tussen de huisgenoten in een studentenwoning. Dankzij de nieuwe functie in Tikkie kunnen geen misverstanden ontstaan en houden alle gebruikers altijd zicht op de uitgaven die worden ingevoerd in een Groepie. Zo kan iedereen bijdragen aan de pot en zijn kosten niet meer aanleiding tot kopzorgen.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken