[column] Hey Tau Cotton! Sorry, ik heb jullie winkel leeggeroofd…
- Design
- 16 okt 2018 @ 08:00
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - BrandingProductdesign
- 16 okt 2018 @ 08:00
- Gastblogger
Aan kleding kopen heb ik een hekel. Of het nu gaat om een pak of een broek. Liefst verspil ik er geen tijd aan. En met mij vele mannen. Het moet dan ook zo snel en makkelijk mogelijk.
Ik ben dan ook, vind ik zelf, zeer consistent in wat ik draag. Net als een goede positionering.
Een adres vinden waar je veel, zo niet je hele garderobe kunt vinden, is dan ook voor vele mannen super handig. En… guess what, gevonden!
Het merk heet Tau Cotton. Het is organic kwaliteitskleding voor alledag. Duurzaam geproduceerd in de EU. Voor een redelijke prijs. En ook nog erg ontspannen gebracht.
Tau is voor de generatie van nu en die van morgen een prettig merk. Voor de generatie van morgen maken ze gebruik van organic katoen en gerecycled polyester. Dat scheelt bergen oceaanafval. Bij Tau is duurzaam gelukkig een keer geen zwaar onderwerp, maar gewoon de normaalste zaak van de wereld.
Voor de generatie van nu is het assortiment helemaal top. Je hoeft nergens anders meer naartoe voor je merinowollen truien, broeken, polo’s, tees, korte broek en swimshorts. Nooit meer naar Joe Merino, Mr. Marvis en al die andere premium geprijsde specialtymerken.
De pricing is slim. Door alle onnodige tussenschakels uit de keten te halen zijn de prijzen veel lager dan merken met een vergelijkbare kwaliteit.
O ja en dan de verkopers. Die zijn jong, maar niet van die hippe types met baarden en krulsnorren en valse pretenties, maar gewoon relaxte toegankelijke twintigers die jou alleen helpen als je daar zin in hebt. Precies in lijn met de positionering die Tau overbrengt op de website. Klopt dus gewoon. In een zucht en een lach loop je met een volle tas naar buiten. Althans dat deed ik. Ik heb dan ook de winkel leeggeroofd, weliswaar betaald…
Tau Cotton is strak en uniek gepositioneerd. Bij mij hebben ze in ieder geval de juiste snaar geraakt. Voortaan ga ik gewoon naar de website tau-cotton.com om in mijn standaardmaat mijn producten te kopen en een van mijn grootste ergernissen is verleden tijd.
Dank Thomas en vrienden van Tau-Cotton! En nee, ik heb geen enkel belang bij of in Tau-Cotton. Als man EN als marketeer vind ik dit oprecht een topmerk. En ook dat mag best gezegd worden!
Graag geef ik nog één tip. Neem ook sokken op in je assortiment. Dan ga ik echt nergens anders meer naar toe en met mij vast vele anderen.
Joost van Gelder, partner Business Openers
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- The Drum over SXSW 2024
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
Laatste Nieuws
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing