Warsteiner presenteert Art Collection
- Food-en-retail
- 19 dec 2013 @ 15:43
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Consumenten
- 19 dec 2013 @ 15:43
- Redactie MarketingTribune
Zes internationale kunstenaars met een passie voor galerie en street art, lieten hun creativiteit los op een Warsteiner bierfles en creëerden samen met Warsteiner de ‘Warsteiner Art Collection'. De collectie wordt vanavond gepresenteerd in de TON TON club in Amsterdam om 19.00 uur.
Warsteiner presenteert de Art Collection voor de eerste keer in Nederland tijdens de lancering van de vijfde editie van I LOVE FAKE MAGAZINE aankomende donderdag. De Art Collection is ontworpen in het teken van de 260ste verjaardag van het merk. Wilco Gersen, brand manager van Warsteiner Nederland: 'Warsteiner heeft al jarenlang een band met kunst. De familie achter de brouwerij is fervent verzamelaar en liefhebber en Warsteiner heeft sinds een aantal jaren zelfs een eigen kunstprijs: de BLOOOM Award by Warsteiner. In Nederland steunt Warsteiner tal van kunstinitiatieven. Het werd tijd om een stapje verder te gaan en nu is een eigen kunstcollectie werkelijkheid geworden.'
Art bottle bemachtigen
De geselecteerde kunstenaars maken deel uit van een generatie die op een eigen manier vorm weet te geven aan hun expressies en hiermee gevestigde kunsttentoonstellingen ontwijkt. Iedere kunstenaar heeft op een eigen aluminium flesje zijn of haar eigen stijl weten over te brengen. Wie één van de zes Warsteiner Art Bottles wil bekijken kan naar het launch event komen: daar staat een vending machine waarmee je een special edition Warsteinerfles kan scoren.
Over Warsteiner
WARSTEINER Premium Pilsener wordt sinds 1753 gebrouwen in het plaatsje Warstein in Sauerland. Inmiddels is de Warsteiner Brauerei de grootste private bierbrouwer van Duitsland. Het premium pilsener wordt gebrouwen in een van de modernste brouwerijen ter wereld en geëxporteerd naar meer dan 60 landen. Vanaf de 20ste eeuw is WARSTEINER sterk verbonden met kunst, design en ”premium sports”. Kunstenaars uit verschillende vakgebieden hebben door de jaren heen bijgedragen aan de uitstraling van het merk. Warsteiner is sinds 2012 officieel sponsor van het KLM Open. Kijk voor meer informatie hier en op Facebook hier.
Over ILOVEFAKE Magazine
ILOVEFAKE Magazine is een halfjaarlijks magazine over mode, kunst en cultuur. Het 350 pagina's tellende magazine publiceert over opkomende en gevestigde artiesten van over de hele wereld. Naast het print magazine is er een online omgeving en blog: ILOVEFAKEMAGAZINE.COM.
- cocreatie
- design
- bier
- 1753
- Warsteiner
- BLOOOM Award by Warsteiner
- pul
- Wilco Gersen
- Duitsland
- TON TON club
- bierfles
- ILOVEFAKE Magazine
- limited edition
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




