Hornbach organiseert opnieuw Women at Work
- Food-en-retail
- 19 aug 2019 @ 10:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 19 aug 2019 @ 10:31
- Sjaak Hoogkamer
In september en oktober organiseert Hornbach een nieuwe serie workshopavonden, alleen voor vrouwen. ‘Klussen is al lang geen mannending meer,’ zegt marketingmanager Maarten Post. ‘Vrouwen klussen net zo hard als mannen.’
Volgens Post komen vrouwen bij de bouwmarkt niet alleen om kleurstalen mee te nemen of de man te instrueren bij het kiezen van het mooiste behang. ‘Steeds vaker zijn zij zelf degenen die het project tot uitvoering brengen. Dat doen ze graag netjes en precies, de vraag naar klusadvies neemt dan ook toe. Na een succesvolle eerste editie vorig jaar, organiseren we daarom opnieuw een serie Women at Work Projectavonden.’
Tegelen, powertools bedienen en meubels maken
Tijdens de Women at Work Projectavonden worden diverse workshops aangeboden. Deelneemsters kunnen bij het online aanmelden kiezen welke zij willen volgen. Maarten Post vervolgt: ‘In sessies van een uur ga je aan de slag. Natuurlijk onder professionele begeleiding van onze experts. Basisprojecten als verven en behangen hebben de meeste vrouwen al onder de knie. De Women at Work projectavond bezoek je om je klus-skills naar een hoger niveau te brengen. We bieden workshops aan zoals omgaan met powertools, laminaat en vinyl leggen, steigerhouten meubels maken, maar ook tegelen als een pro en elektriciteit aanleggen.’ De projectavonden, die in september en oktober georganiseerd worden, vinden plaats in alle vestgingen van de bouwmarkt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Nutricia start Ondervoeding op het Menu
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
- Walmart gaat direct vanuit ChatGPT... 16-10-2025
- Joost van den Berg van Dr. Oetker:... 14-10-2025
- McDonald’s lanceert Bouw Burger voor... 14-10-2025
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes