Hornbach organiseert opnieuw Women at Work
- Food-en-retail
- 19 aug 2019 @ 10:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Activatie
- 19 aug 2019 @ 10:31
- Sjaak Hoogkamer
In september en oktober organiseert Hornbach een nieuwe serie workshopavonden, alleen voor vrouwen. ‘Klussen is al lang geen mannending meer,’ zegt marketingmanager Maarten Post. ‘Vrouwen klussen net zo hard als mannen.’
Volgens Post komen vrouwen bij de bouwmarkt niet alleen om kleurstalen mee te nemen of de man te instrueren bij het kiezen van het mooiste behang. ‘Steeds vaker zijn zij zelf degenen die het project tot uitvoering brengen. Dat doen ze graag netjes en precies, de vraag naar klusadvies neemt dan ook toe. Na een succesvolle eerste editie vorig jaar, organiseren we daarom opnieuw een serie Women at Work Projectavonden.’
Tegelen, powertools bedienen en meubels maken
Tijdens de Women at Work Projectavonden worden diverse workshops aangeboden. Deelneemsters kunnen bij het online aanmelden kiezen welke zij willen volgen. Maarten Post vervolgt: ‘In sessies van een uur ga je aan de slag. Natuurlijk onder professionele begeleiding van onze experts. Basisprojecten als verven en behangen hebben de meeste vrouwen al onder de knie. De Women at Work projectavond bezoek je om je klus-skills naar een hoger niveau te brengen. We bieden workshops aan zoals omgaan met powertools, laminaat en vinyl leggen, steigerhouten meubels maken, maar ook tegelen als een pro en elektriciteit aanleggen.’ De projectavonden, die in september en oktober georganiseerd worden, vinden plaats in alle vestgingen van de bouwmarkt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing