KLM biedt met Holland at Home nieuwe digitale reiservaring
- Food-en-retail
- 5 mei 2020 @ 11:31
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EngagementInnovatieMarketingcommunicatie
- 5 mei 2020 @ 11:31
- Peter van Woensel Kooy
Met 'Holland at Home' lanceert KLM een nieuw social format waarmee zij fans een unieke, digitale reiservaring geeft die nu niet in het ‘echte’ leven mogelijk is, vertelt ons Delegate to the Board KLM Frank Houben.
Het liefst vliegt de luchtvaartmaatschappij haar passagiers naar mooie bestemmingen, maar omdat dat nu even niet gaat, brengt KLM een aantal bijzondere plekken in Nederland bij hen thuis. Deze week publiceert KLM daarom haar eerste “Holland at Home” 8D digitale reiservaring waarbij een bezoek gebracht wordt aan een verlaten, maar volop in bloei staande Keukenhof', aldus Houben over de productie, die Martine van der Lee met bureau GoSpooky verzon en realiseerde. Een klein camerateam kreeg van KLM-partner Keukenhof exclusief toegang tot het park. Daar is volgens het team een verzameling van unieke beelden en geluiden opgenomen om deze audiovisuele ervaring te maken.
Hart onder de riem
'Omdat reizen er voor velen voorlopig niet in zit, zullen wij de komende periode op deze manier verschillende bijzondere plekken in Nederland bij mensen thuis brengen. Hierbij ligt de nadruk op de kunst & cultuur die Nederland rijk is. Zo hopen wij tegelijkertijd deze sector een hart onder de riem te kunnen steken, aangezien ook zij hard geraakt wordt in de huidige crisis', vult Martine van der Lee, Social Media Director KLM, aan.
Zie het eerste resultaat hieronder. Let ook op de bijzondere 8D sound.
(PvWK)
Vers bericht op social van cmo Frank Houben over het nieuwe initiatief
Zie ook: Thuiswerkplek cmo KLM
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
- Albert Heijn combineert kerst en goede doel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




