KLM biedt met Holland at Home nieuwe digitale reiservaring
- Food-en-retail
- 5 mei 2020 @ 11:31
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EngagementInnovatieMarketingcommunicatie
- 5 mei 2020 @ 11:31
- Peter van Woensel Kooy
Met 'Holland at Home' lanceert KLM een nieuw social format waarmee zij fans een unieke, digitale reiservaring geeft die nu niet in het ‘echte’ leven mogelijk is, vertelt ons Delegate to the Board KLM Frank Houben.
Het liefst vliegt de luchtvaartmaatschappij haar passagiers naar mooie bestemmingen, maar omdat dat nu even niet gaat, brengt KLM een aantal bijzondere plekken in Nederland bij hen thuis. Deze week publiceert KLM daarom haar eerste “Holland at Home” 8D digitale reiservaring waarbij een bezoek gebracht wordt aan een verlaten, maar volop in bloei staande Keukenhof', aldus Houben over de productie, die Martine van der Lee met bureau GoSpooky verzon en realiseerde. Een klein camerateam kreeg van KLM-partner Keukenhof exclusief toegang tot het park. Daar is volgens het team een verzameling van unieke beelden en geluiden opgenomen om deze audiovisuele ervaring te maken.
Hart onder de riem
'Omdat reizen er voor velen voorlopig niet in zit, zullen wij de komende periode op deze manier verschillende bijzondere plekken in Nederland bij mensen thuis brengen. Hierbij ligt de nadruk op de kunst & cultuur die Nederland rijk is. Zo hopen wij tegelijkertijd deze sector een hart onder de riem te kunnen steken, aangezien ook zij hard geraakt wordt in de huidige crisis', vult Martine van der Lee, Social Media Director KLM, aan.
Zie het eerste resultaat hieronder. Let ook op de bijzondere 8D sound.
(PvWK)
Vers bericht op social van cmo Frank Houben over het nieuwe initiatief
Zie ook: Thuiswerkplek cmo KLM
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Chocolatemakers introduceert nieuw... 20-10-2025
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes