Epke Zonderland nieuwe gezicht The Shaving Institute
- Food-en-retail
- 26 jun 2020 @ 06:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 26 jun 2020 @ 06:29
- Sjaak Hoogkamer
Olympisch en meervoudig wereldkampioen rekstok turnen Epke Zonderland is het nieuwe gezicht van The Shaving Institute, een startup die zich richt op innovatieve scheerproducten.
Het jonge Groningse bedrijf heeft een scheer- en verzorgingslotion ontwikkeld die naar eigen zeggen een afzonderlijke scheerschuim en een aftershavelotion overbodig maakt. Met deze ‘lotion’ wil The Shaving Institute een einde maken aan de dagelijks scheerongemakken die de meerderheid van de natscheerders ervaart.
Zonderland, die het product al 9 maanden gebruikt, is enthousiast over de samenwerking met The Shaving Institute. ‘Als topsporter moet je goed voor je lichaam zorgen. En als je regelmatig in de schijnwerpers staat op internationale toernooien, is ook uiterlijke verzorging belangrijk.’
Op zoek naar een passend gezicht voor hun bedrijf kwam directeur Daan Hogewoning van The Shaving Institute uit bij Zonderland. Hij ziet overeenkomsten tussen de ambitie van de turner en de doelen van het bedrijf. ‘Wij streven net als Epke naar een perfect resultaat.’
Volgens Hogewoning is Zonderland bovendien een sporter met vernieuwingsdrang, zoals ook bij The Shaving Institute innovatie voorop staat. ‘Hij was de eerste turner die drie vluchtelementen combineerde en het is leuk dat ‘drie-in-een’ ook is wat onze scheerlotion zo uniek maakt.’
Volgens Hogewoning worden voorlopig vooral social media - YouTube, Instagram en Facebook - gebruikt om bekendheid op te bouwen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers