Epke Zonderland nieuwe gezicht The Shaving Institute
- Food-en-retail
- 26 jun 2020 @ 06:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 26 jun 2020 @ 06:29
- Sjaak Hoogkamer
Olympisch en meervoudig wereldkampioen rekstok turnen Epke Zonderland is het nieuwe gezicht van The Shaving Institute, een startup die zich richt op innovatieve scheerproducten.
Het jonge Groningse bedrijf heeft een scheer- en verzorgingslotion ontwikkeld die naar eigen zeggen een afzonderlijke scheerschuim en een aftershavelotion overbodig maakt. Met deze ‘lotion’ wil The Shaving Institute een einde maken aan de dagelijks scheerongemakken die de meerderheid van de natscheerders ervaart.
Zonderland, die het product al 9 maanden gebruikt, is enthousiast over de samenwerking met The Shaving Institute. ‘Als topsporter moet je goed voor je lichaam zorgen. En als je regelmatig in de schijnwerpers staat op internationale toernooien, is ook uiterlijke verzorging belangrijk.’
Op zoek naar een passend gezicht voor hun bedrijf kwam directeur Daan Hogewoning van The Shaving Institute uit bij Zonderland. Hij ziet overeenkomsten tussen de ambitie van de turner en de doelen van het bedrijf. ‘Wij streven net als Epke naar een perfect resultaat.’
Volgens Hogewoning is Zonderland bovendien een sporter met vernieuwingsdrang, zoals ook bij The Shaving Institute innovatie voorop staat. ‘Hij was de eerste turner die drie vluchtelementen combineerde en het is leuk dat ‘drie-in-een’ ook is wat onze scheerlotion zo uniek maakt.’
Volgens Hogewoning worden voorlopig vooral social media - YouTube, Instagram en Facebook - gebruikt om bekendheid op te bouwen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing