Epke Zonderland nieuwe gezicht The Shaving Institute
- Food-en-retail
- 26 jun 2020 @ 06:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 26 jun 2020 @ 06:29
- Sjaak Hoogkamer
Olympisch en meervoudig wereldkampioen rekstok turnen Epke Zonderland is het nieuwe gezicht van The Shaving Institute, een startup die zich richt op innovatieve scheerproducten.
Het jonge Groningse bedrijf heeft een scheer- en verzorgingslotion ontwikkeld die naar eigen zeggen een afzonderlijke scheerschuim en een aftershavelotion overbodig maakt. Met deze ‘lotion’ wil The Shaving Institute een einde maken aan de dagelijks scheerongemakken die de meerderheid van de natscheerders ervaart.
Zonderland, die het product al 9 maanden gebruikt, is enthousiast over de samenwerking met The Shaving Institute. ‘Als topsporter moet je goed voor je lichaam zorgen. En als je regelmatig in de schijnwerpers staat op internationale toernooien, is ook uiterlijke verzorging belangrijk.’
Op zoek naar een passend gezicht voor hun bedrijf kwam directeur Daan Hogewoning van The Shaving Institute uit bij Zonderland. Hij ziet overeenkomsten tussen de ambitie van de turner en de doelen van het bedrijf. ‘Wij streven net als Epke naar een perfect resultaat.’
Volgens Hogewoning is Zonderland bovendien een sporter met vernieuwingsdrang, zoals ook bij The Shaving Institute innovatie voorop staat. ‘Hij was de eerste turner die drie vluchtelementen combineerde en het is leuk dat ‘drie-in-een’ ook is wat onze scheerlotion zo uniek maakt.’
Volgens Hogewoning worden voorlopig vooral social media - YouTube, Instagram en Facebook - gebruikt om bekendheid op te bouwen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




