Sieta Hoekstra nieuwe marketingmanager bij Dynamo Retail Group
- Food-en-retail
- 16 jun 2020 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingPersonalia
- 16 jun 2020 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Als snel groeiende retailorganisatie in de tweewielerbranche, verzorgt Dynamo Retail Group een uitgebreid dienstenpakket voor ruim 830 winkels. Om deze groei verder door te zetten is Sieta Hoekstra (foto) nu aangesteld als marketingmanager.
Hoekstra startte haar carrière in de IT als communicatiemanager. Na enkele jaren stapte ze over naar Ster. Hier heeft ze diverse marketingcommunicatiefuncties bekleed; van communicatieadviseur tot manager marketingcommunicatie. De afgelopen twee jaar was zij verantwoordelijk voor de marketing bij DVJ Insights. Per 1 juni is Sieta, samen met het team marketing, communicatie en winkelinrichting, verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de marketingstrategie van de diverse winkelformules van Dynamo Retail Group.
Met de komst van Sieta Hoekstra gaat Jeroen Schrijver zich volledig richten op het doorontwikkelen van nieuwe diensten voor Dynamo Retail Group, meldt de retailorganisatie.
(PvWK)
Over Dynamo Retail Group:
'Als snelst groeiende retailorganisatie in de tweewielerbranche, verzorgt Dynamo Retail Group een uitgebreid dienstenpakket voor ruim 830 winkels in Nederland, België en Duitsland met de formules Bike Totaal, Profile ‘de Fietsspecialist’ en Dynamo Retail Service. Meer info op: www.dynamoretailgroup.com'.
(bron: DRG)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




