Karlijn in 't Veld nieuwe Country Director Coca-Cola Nederland

Karlijn in 't Veld nieuwe Country Director Coca-Cola Nederland
  • Food-en-retail
  • 15 feb 2021 @ 12:55
  • 10851 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingPersonalia

Per 1 maart 2021 wordt Karlijn in ‘t Veld benoemd tot de nieuwe Country Director voor Coca-Cola Nederland. Zij is daarmee de opvolger van Ben Bijnens, die binnen de organisatie General Manager Northern Europe wordt.

In haar nieuwe rol zal In 't Veld nauw samenwerken met Jaap Wassink, VP en Country Director van Coca-Cola European Partners Nederland.

Karlijn was de afgelopen twee jaar Franchise Operations Director voor België, Luxemburg en Nederland. In deze rol heeft zij een leidende rol gespeeld in de strategische groei op het gehele Coca-Cola portfolio waarbij duurzaamheid en innovatie met meer keuze en minder calorieën een belangrijke rol spelen. 

Karlijn studeerde af aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam met een Master Degree in Business Administration en maakte in 2006 de overstap van Unilever naar Coca-Cola. Zij begon haar carrière in het Coca-Cola Marketing team als junior brandmanager. Door de jaren heen heeft zij diverse teams binnen de afdelingen Marketing en Customer & Commercial aangestuurd in Nederland en de Benelux. Samen met haar man en hun drie kinderen woont Karlijn in de regio Den Haag.
(PvWK)

Over Coca-Cola in Nederland
‘Coca-Cola’ bestaat in Nederland uit verschillende bedrijven. Coca-Cola Nederland maakt deel uit van The Coca-Cola Company groep. The Coca-Cola Company en haar dochtermaatschappijen zijn eigenaar van de merken. Zij staan in voor de consumentenmarketing en het basisconcentraat voor de drankjes dat verkocht wordt aan Coca-Cola European Partners Nederland. Coca-Cola European Partners Nederland produceert, verdeelt en/of verkoopt Coca-Cola, Coca-Cola zero sugar, Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Aquarius, Minute Maid, Chaudfontaine, Monster*, Fernandes*, Capri-Sun*, Fuze Tea, Royal Bliss en Topo Chico. Deze merken zijn samen goed voor meer dan zeven miljoen consumpties per dag in Nederland. Coca-Cola is voortdurend bezig met het optimaliseren van het portfolio, van het reduceren van suiker in de drankjes tot aan het introduceren van nieuwe innovatieve producten. Daarnaast werken zij aan het terugdringen van de impact op het milieu door water aan te vullen en recycling te bevorderen. Coca-Cola Nederland en Coca-Cola European Partners hebben in Nederland meer dan 725 medewerkers verdeeld over twee vestigingen. Voor meer informatie over de werkzaamheden van Coca-Cola in Nederland staat hier. '  


(*) merken die niet aan de The Coca-Cola Company groep toebehoren.

(bron: Coca-Cola Nederland)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken