AH lanceert nieuw promo-thema Giga Gratis Week

- Food-en-retail
- 26 jan 2024 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingRetail
- 26 jan 2024 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Er komt een nieuw promo thema bij Albert Heijn aan komende week, waarmee de retailketen wil aangeven de meeste en de beste aanbiedingen in de markt te hebben.
Dit voordeelpakket komt volgende week goed naar voren in de nieuwe campagne: de ‘Giga Gratis week’, die bol staat van de extra aantrekkelijke aanbiedingen. Klanten kunnen tijdens in week 5 heel veel gratis producten bij Albert Heijn krijgen, volgens verschillende acties: 1+2 producten gratis, 2+3 producten gratis, 1+1, 2+4, 2+1 en 3+2. 'Want in Nederland zijn we natuurlijk dol op gratis. Dus wat er is dan beter dan heel veel sterke aanbiedingen met giga veel gratis', is de gedachte.
In de winkel van supermarktmanager Ilse lopen de aanbiedingen de spuigaten uit, zo is te zien in de nieuwe commercial, waarvan je in het venster hieronder een preview kunt vinden. De film is gemaakt samen met bureau TBWA\ Neboko.
(PvWK)

-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Bacardi en Coca-Cola lanceren kant-en-klare baco-cocktail
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




