AH lanceert nieuw promo-thema Giga Gratis Week

AH lanceert nieuw promo-thema Giga Gratis Week
  • Food-en-retail
  • 26 jan 2024 @ 11:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingRetail

Er komt een nieuw promo thema bij Albert Heijn aan komende week, waarmee de retailketen wil aangeven de meeste en de beste aanbiedingen in de markt te hebben.

Dit voordeelpakket komt volgende week goed naar voren in de nieuwe campagne: de ‘Giga Gratis week’, die bol staat van de extra aantrekkelijke aanbiedingen. Klanten kunnen tijdens in week 5 heel veel gratis producten bij Albert Heijn krijgen, volgens verschillende acties: 1+2 producten gratis, 2+3 producten gratis, 1+1, 2+4, 2+1 en 3+2.  'Want in Nederland zijn we natuurlijk dol op gratis. Dus wat er is dan beter dan heel veel sterke aanbiedingen met giga veel gratis', is de gedachte.

In de winkel van supermarktmanager Ilse lopen de aanbiedingen de spuigaten uit, zo is te zien in de nieuwe commercial, waarvan je in het venster hieronder een preview kunt vinden. De film is gemaakt samen met bureau TBWA\ Neboko.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken