Lidl lanceert twee nieuwe campagnes

- Food-en-retail
- 18 jul 2024 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieMarketing
- 18 jul 2024 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Lidl zet opnieuw twee merken centraal in haar campagnes, Formil en Kipster. De campagnes, gemaakt in samenwerking met bureau Alfred, zijn van start gegaan.
In de nieuwe merkcampagnes zien we Lidl-fans en hun favoriete product, steeds belicht vanuit het thema 'Ik ga naar Lidl voor...'. Stuk voor stuk vertellen de fans verhalen over merken die bewijzen dat Lidl de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs biedt.
Ik ga naar Lidl voor... Formil
'Goedkoop wasmiddel maken kan iedereen. Maar wasmiddel dat goedkoop én ook nog eens de allerbeste is, lukt niet zomaar. Lidl produceert veel producten zelf. Zo blijft de prijs het allerlaagst en blijft de hoogste kwaliteit gewaarborgd. Bekroond door de Consumentenbond, als best getest én als beste koop.'
Bekijk hieronder de eerste TV commercial in het venster hieronder.
Ik ga naar Lidl voor… het duurzaamste ei ter wereld |
'Lidl houdt van duurzaam. En Kipster ook! Daar eten de kippen voer van brood dat overblijft in Lidl-filialen, wekken ze hun eigen energie op en hebben ze super kipvriendelijke stallen. Zo kunnen de kippen lekker kip zijn. En in alle rust het duurzaamste ei ter wereld leggen. Exclusief verkrijgbaar bij Lidl.'
Klik hier voor de tweede Lidl commercial met Kipster, of bekijk 'm ook hieronder.
Media inzet
De campagnes starten maandag 22 juli '24 en worden landelijk uitgerold op onder andere TV, radio, podcast, online, in print, digital out of home, branded content, social en op de winkelvloer, meldt de retailketen.
(PvWK)
Lees hier meer over de derde Kipster stal en de samenwerking met Lidl
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management