[column] Liever klassieke Martini-pit dan Kerst-zoetsappigheid

[column] Liever klassieke Martini-pit dan Kerst-zoetsappigheid
  • Food-en-retail
  • 16 dec 2020 @ 11:47
  • Link
  • Gastblogger
    Gastblogger

    Gastauteur
    MarketingTribune
  • MarketingFood

'Ik ben al die zoetsappige Kerst TV-commercials zat', betoogt Philip Kok (The Valley), 'De één nog zoeter dan de ander. Het is een wedstrijd geworden voor bureaus wie de beste Kerst TVC maakt, in plaats van dat de retailers zich afvragen wat dit nou echt met hun merk doet.'

Al die zoete troep en purpose filmpjes met een gevoelig piano deuntje eronder kunnen me gestolen worden. Ik wil weer reclames zien waar ik jaloers op ben, omdat ik ze zelf had willen maken met ons bureau. Die ik terugspoel omdat ik het nog een keer wil zien. En nog een keer.

Ik ga terug naar het jaar 1993. Ik was toen 25 jaar oud en nog steeds denk ik wel eens terug aan die geweldige TV-commercial die Martini toen op de buis draaide. Reclame zoals het ooit bedacht is. Filmisch, sexy, acteurs, branding, gecomponeerde muziek. 

Fijne Kerst allemaal ;-) 🌲

Philip Kok
owner en ceo The Valley



Gastblogger

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken