[column] Liever klassieke Martini-pit dan Kerst-zoetsappigheid
- Food-en-retail
- 16 dec 2020 @ 11:47
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - MarketingFood
- 16 dec 2020 @ 11:47
- Gastblogger
'Ik ben al die zoetsappige Kerst TV-commercials zat', betoogt Philip Kok (The Valley), 'De één nog zoeter dan de ander. Het is een wedstrijd geworden voor bureaus wie de beste Kerst TVC maakt, in plaats van dat de retailers zich afvragen wat dit nou echt met hun merk doet.'
Al die zoete troep en purpose filmpjes met een gevoelig piano deuntje eronder kunnen me gestolen worden. Ik wil weer reclames zien waar ik jaloers op ben, omdat ik ze zelf had willen maken met ons bureau. Die ik terugspoel omdat ik het nog een keer wil zien. En nog een keer.
Ik ga terug naar het jaar 1993. Ik was toen 25 jaar oud en nog steeds denk ik wel eens terug aan die geweldige TV-commercial die Martini toen op de buis draaide. Reclame zoals het ooit bedacht is. Filmisch, sexy, acteurs, branding, gecomponeerde muziek.
Fijne Kerst allemaal ;-) 🌲
Philip Kok
owner en ceo The Valley
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- communicatie
- weemoed
- zoetsappig
- creatie
- piano
- Fijne Kerst
- ceo
- TV-commercial die Martini toen op de buis
- reclame
- marcom
- kerst
- muziek
- Philip de Kok owner
- idee
- acteurs
- vaart
- gecomponeerd
- sexy
- branding
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




