[column] Liever klassieke Martini-pit dan Kerst-zoetsappigheid
- Food-en-retail
- 16 dec 2020 @ 11:47
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - MarketingFood
- 16 dec 2020 @ 11:47
- Gastblogger
'Ik ben al die zoetsappige Kerst TV-commercials zat', betoogt Philip Kok (The Valley), 'De één nog zoeter dan de ander. Het is een wedstrijd geworden voor bureaus wie de beste Kerst TVC maakt, in plaats van dat de retailers zich afvragen wat dit nou echt met hun merk doet.'
Al die zoete troep en purpose filmpjes met een gevoelig piano deuntje eronder kunnen me gestolen worden. Ik wil weer reclames zien waar ik jaloers op ben, omdat ik ze zelf had willen maken met ons bureau. Die ik terugspoel omdat ik het nog een keer wil zien. En nog een keer.
Ik ga terug naar het jaar 1993. Ik was toen 25 jaar oud en nog steeds denk ik wel eens terug aan die geweldige TV-commercial die Martini toen op de buis draaide. Reclame zoals het ooit bedacht is. Filmisch, sexy, acteurs, branding, gecomponeerde muziek.
Fijne Kerst allemaal ;-) 🌲
Philip Kok
owner en ceo The Valley
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- ceo
- vaart
- acteurs
- sexy
- piano
- Fijne Kerst
- zoetsappig
- reclame
- creatie
- communicatie
- gecomponeerd
- idee
- kerst
- branding
- muziek
- marcom
- Philip de Kok owner
- TV-commercial die Martini toen op de buis
- weemoed
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




