Henkjan Smits en Kakhiel in jury Namespotting 2017
- 4 okt 2017 @ 00:36
- Redactie Media
Wat is de Naam van het Jaar? Deze prijs van Namespotting voor de beste bedrijfsnaam wordt dit jaar voor de derde keer toegekend. De organisatie heeft wederom een deskundige jury samengesteld, met een paar opmerkelijke namen erin.
Namespotting is al meer dan vijf jaar een Nederlands online verschijnsel, waarbij door zogenoemde ‘namespotters’ opmerkelijke merknamen worden verzameld. Eind 2016 zijn de 500 leukste, slimste, merkwaardigste en meest opvallende merk- en bedrijfsnamen gebundeld in het boek Namespotting, met onder andere pedicure Bel me Teen, Cafetaria Hans & Frietje, Bakkerij Slager en Beenhakker revalidatiemiddelen. Elk jaar wordt er ook Naam van het jaar verkozen. Vandaag is de nieuwe jury voor dit jaar bekend gemaakt.
Sinds sinds 2015 wordt er jaarlijks de Namespotting naam van het jaar gekozen. Voorgaande winnaars zijn wolwinkel Wolhalla (2016) en mollenbestrijder De Laatste Hoop (2015). De juryleden van Namespotting van het Jaar 2017 zijn:
- Henkjan Smits (trainer Business X-Factor en presentator Omroep Max)
- Marianne Zwagerman (schrijver, presentator en media-criticus)
- Steven Strijbosch (hoofdredacteur Upcoming.nl)
- Kakhiel (internetfenomeen)
- Evelien Udo (internetjurist RISE Merken)
- Roger Bloem (blogger/vlogger van Cityguys.nl)
- Richard Otto (eigenaar Tens Media, Namespotting, en Spreekbuis.nl)
- Hans Prummel (eigenaar De Naamafdeling, initiatiefnemer Namespotting)
De genomineerden van dit jaar worden geselecteerd uit een lijst met ingezonden ('gespotte') namen. Hiervan hebben de initiatiefnemers maandelijks een top-10 geselecteerd, die op eigen social mediakanalen en de populaire trending website Upcoming.nl zijn gepubliceerd. De namen met de meeste likes en shares kunnen op een nominatie rekenen. De nominatielijst wordt later dit jaar bekend gemaakt. Er kunnen overigens nog namen worden ingestuurd naar de Facebook-pagina van Namespotting.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- merknaam
- 2017
- branding
- Hans Prummel
- jury
- Kakhiel
- Richard Otto
- Henkjan Smits
- Naam van het Jaar
- Namespotting
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes