SkyShowtime kondigt nieuw abonnementsplan aan

- Media
- 16 feb 2024 @ 12:48
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MediastrategieBrandingMarketing
- 16 feb 2024 @ 12:48
- Peter van Woensel Kooy
Vandaag heeft platform SkyShowtime de introductie van een nieuw abonnement aangekondigd. Vanaf 23 april kunnen abonnees kiezen voor het nieuwe abonnementsplan 'Standaard met reclame'.
Dit abonnement wordt volgens het platform aangeboden naast het bestaande abonnement, dat voortaan Standaard plus zal heten. Met Standaard met reclame krijgen kijkers advertenties te zien, terwijl Standaard plus reclamevrij blijft.
'Standaard met reclame' biedt klanten naar eigen zeggen een nog betaalbaardere entertainmentoptie voor het hele gezin en omvat alle blockbusters, nieuwe en exclusieve series en lokale originele programma's van SkyShowtime tegen een scherpe prijs.
Het nieuwe Standaard met reclame-abonnement wordt geïntroduceerd in alle 20+ markten van SkyShowtime, waaronder Albanië, Andorra, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Finland, Hongarije, Kosovo, Kroatië, Montenegro, Nederland, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden. Hiermee is SkyShowtime naar eigen zeggen de eerste grote streamingdienst die in alle markten een abonnement met advertenties lanceert.
SkyShowtime-CEO Monty Sarhan vertelt MarketingTribune: 'Bij SkyShowtime is het altijd onze missie geweest om geweldig entertainment te bieden voor een geweldige prijs. We blijven investeren in het aanbieden van de beste Hollywood-titels en meeslepende lokale content in onze markten. Met de lancering van ons nieuwe abonnement met advertenties biedt SkyShowtime klanten een nog betaalbaardere entertainmentoptie voor het hele gezin, waarmee het een van de meest voordelige diensten op de markt blijft. Ons Standaard met reclame-abonnement biedt hetzelfde blockbusterentertainment als ons Standaard plus-abonnement voor een aantrekkelijke prijs. We kijken ernaar uit om consumenten in al onze markten meer keuze en geweldige prijzen te bieden.'
Als de thuisbasis van nieuwe bioscoopreleases van zowel Paramount Pictures als Universal Pictures, zullen er nog meer grote films op SkyShowtime in première gaan. SkyShowtime is hard op weg om 50% van de Hollywood-kaskrakers op het platform aan te bieden. Een kleine greep uit de blockbusters die reeds of binnenkort te zien zijn op het platform: Asteroid City van Wes Anderson, Mission: Impossible - Dead Reckoning, Golden Globe-winnaar Oppenheimer, PAW Patrol: The Mighty Movie en Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem.
Enkele nieuwe, exclusieve en originele titels die in 2024 op SkyShowtime uitkomen zijn: A Gentleman in Moscow, Apples Never Fall, Bargain, HALO (S2), Knuckles, Lawmen: Bass Reeves, Mary & George, Sexy Beast, Star Trek: Discovery (S1-5), Ted, The Curse, The Family Stallone (S2), The Tattooist of Auschwitz en Veronika.
SkyShowtime zegt te blijven investeren in zijn lokale aanbod. 'In 2024 krijgen leden toegang tot een nog grotere catalogus van lokale series en films in Denemarken, Finland, Nederland, Noorwegen, Polen, Spanje, Zweden en Roemenië. Duizenden uren entertainment van topkwaliteit voor het hele gezin: abonnees van SkyShowtime krijgen toegang tot nieuwe en exclusieve series, Originals, bekroonde films, content voor kinderen en gezinnen en een selectie aan iconische titels en boxsets van Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios en Peacock, die allemaal op één plek te bekijken zijn.'
De SkyShowtime-abonnementen Standaard met reclame (€ 5,99 per maand) en Standaard plus (€ 8,99 per maand) zijn vanaf 23 april beschikbaar voor klanten via de SkyShowtime-app voor Apple iOS, tvOS, Android-apparaten, Android TV, Google Chromecast, LG TV, Samsung en via de website, aldus het platform.
(PvWK)
Beeld boven: Kevin Costner in Yellowstone in de rol van John Dutton. Yellowstone is een van de series die exclusief te zien is op SkyShowtime.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes