Merkenkenner Garrido van Havas spreekt tijdens Wisdom in Business

Merkenkenner Garrido van Havas spreekt tijdens Wisdom in Business
  • Media
  • 20 sep 2019 @ 10:26
  • 8041 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branding

Insights- en brandingexpert Maria Garrido (Havas Group | Vivendi Brand Marketing) spreekt aan de vooravond van de Inner Peace Conference op vrijdag 4 oktober tijdens Wisdom in Business in Amsterdam.

Het onderwerp van haar talk is de moderne betekenis van merken en hoe een merk blijvende betekenis kan geven voor consumenten en stakeholders.

 

Meangingful Brands van Havas

Garrido is verantwoordelijk voor het doorlopende Meaningful Brands-onderzoek van Havas dat 350.000 respondenten uit 31 markten, 22 bedrijfscategorieën, 1.800 merken en 43 verschillende typen content telt. Het onderzoek is bekend vanwege de uitkomst dat bijna 80% van alle merken zouden kunnen verdwijnen zonder dat ze gemist zouden worden. Garrido geeft op Wisdom in Business daarom antwoord op de cruciale vraag wat in deze tijd betekenisvol is op functionele, emotionele en maatschappelijke merkaspecten.

 

Dubbelrol Havas Group | Vivendi Brand Marketing

De uit Parijs afkomstige Garrido is zowel Chief Insights Officer Havas Group als Senior Vice President Vivendi Brand Marketing, een dubbele functie die zij na de overname van Havas door de Vivendi Group nu bekleedt. Garrido leidt een team van meer dan 300 mensen in 40 landen die onderzoek doen naar insights, content & innovation.

 

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken