Merkenkenner Garrido van Havas spreekt tijdens Wisdom in Business
- Media
- 20 sep 2019 @ 10:26
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branding
- 20 sep 2019 @ 10:26
- Nanny Kuilboer
Insights- en brandingexpert Maria Garrido (Havas Group | Vivendi Brand Marketing) spreekt aan de vooravond van de Inner Peace Conference op vrijdag 4 oktober tijdens Wisdom in Business in Amsterdam.
Het onderwerp van haar talk is de moderne betekenis van merken en hoe een merk blijvende betekenis kan geven voor consumenten en stakeholders.
Meangingful Brands van Havas
Garrido is verantwoordelijk voor het doorlopende Meaningful Brands-onderzoek van Havas dat 350.000 respondenten uit 31 markten, 22 bedrijfscategorieën, 1.800 merken en 43 verschillende typen content telt. Het onderzoek is bekend vanwege de uitkomst dat bijna 80% van alle merken zouden kunnen verdwijnen zonder dat ze gemist zouden worden. Garrido geeft op Wisdom in Business daarom antwoord op de cruciale vraag wat in deze tijd betekenisvol is op functionele, emotionele en maatschappelijke merkaspecten.
Dubbelrol Havas Group | Vivendi Brand Marketing
De uit Parijs afkomstige Garrido is zowel Chief Insights Officer Havas Group als Senior Vice President Vivendi Brand Marketing, een dubbele functie die zij na de overname van Havas door de Vivendi Group nu bekleedt. Garrido leidt een team van meer dan 300 mensen in 40 landen die onderzoek doen naar insights, content & innovation.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes