Merkenkenner Garrido van Havas spreekt tijdens Wisdom in Business
- Media
- 20 sep 2019 @ 10:26
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branding
- 20 sep 2019 @ 10:26
- Nanny Kuilboer
Insights- en brandingexpert Maria Garrido (Havas Group | Vivendi Brand Marketing) spreekt aan de vooravond van de Inner Peace Conference op vrijdag 4 oktober tijdens Wisdom in Business in Amsterdam.
Het onderwerp van haar talk is de moderne betekenis van merken en hoe een merk blijvende betekenis kan geven voor consumenten en stakeholders.
Meangingful Brands van Havas
Garrido is verantwoordelijk voor het doorlopende Meaningful Brands-onderzoek van Havas dat 350.000 respondenten uit 31 markten, 22 bedrijfscategorieën, 1.800 merken en 43 verschillende typen content telt. Het onderzoek is bekend vanwege de uitkomst dat bijna 80% van alle merken zouden kunnen verdwijnen zonder dat ze gemist zouden worden. Garrido geeft op Wisdom in Business daarom antwoord op de cruciale vraag wat in deze tijd betekenisvol is op functionele, emotionele en maatschappelijke merkaspecten.
Dubbelrol Havas Group | Vivendi Brand Marketing
De uit Parijs afkomstige Garrido is zowel Chief Insights Officer Havas Group als Senior Vice President Vivendi Brand Marketing, een dubbele functie die zij na de overname van Havas door de Vivendi Group nu bekleedt. Garrido leidt een team van meer dan 300 mensen in 40 landen die onderzoek doen naar insights, content & innovation.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
- Terug in de tijd met Google Earth24-06-2025
- Advertentiemarkt Nederland groeit... 23-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation