Zendermanager Net5 Annelies Sitvast verlaat Talpa
- Media
- 9 okt 2019 @ 09:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 9 okt 2019 @ 09:37
- Sjaak Hoogkamer
Annelies Sitvast, zendermanager van Net5, kiest met ingang van november voor nieuwe uitdagingen en verlaat Talpa Network. Zij is dan elf jaar werkzaam geweest binnen het zendermanagement van SBS6, Net5 en Veronica. Petra Knoth volgt haar op.
Aanvankelijk vervulde Sitvast bij Talpa senior aankoopfuncties, waarna zij in 2015 tot zendercoördinator en in 2017 tot zendermanager van Net5 werd benoemd. Onder leiding van Sitvast verstevigde Net5 zijn marktpositie waarmee ook een fundament onder de samenwerking tussen Net5 en LINDA. werd gelegd.
Petra Knoth (foto boven), op dit moment Channel Director bij 24Kitchen, volgt Sitvast per 1 december op. Knoth is een breed ontwikkelde mediaprofessional met ervaring op het gebied van zendermanagement, programmaontwikkeling, VOD- en OTT mediaprogrammering. Knoth werkte zeven jaar geleden als zendercoördinator van Net5, was daarna onder meer Channel Director bij TLC, OTT strateeg bij Telegraaf Media Groep en als laatste Channel Director bij 24Kitchen.
Groei
Annelies Sitvast over haar besluit: ‘Ik heb de afgelopen elf jaar met heel veel plezier bij SBS/Talpa Network gewerkt. Als zendermanager wilde ik een substantiële groei laten zien in marktaandeel en de kijker weer enthousiast maken over het merk. Sinds mijn aanstelling hebben we met Net5 een groei in marktaandeel gerealiseerd van ruim 27% in de kerndoelgroep 25-59 jarigen en is voor mij een belangrijk doel bereikt. Ook is de samenwerking met LINDA. inmiddels op gang gekomen en is de zender in goede handen bij Petra, Jildou en Linda. Voor mij is het daarom een uitstekend moment om nieuwe avonturen en uitdagingen aan te gaan.’
Ik verheug me ook erg op de samenwerking met Jildou en Linda, een creatieve krachtenbundeling waar iedere mediaprofessional van droomt.
Petra Knoth over haar benoeming: ‘Ik vind het een ongelofelijke eer en mooie uitdaging om te mogen bouwen aan Net5 powered by LINDA., in mijn beleving hét vrouwenmerk in Nederland. Ik verheug me ook erg op de samenwerking met Jildou en Linda, een creatieve krachtenbundeling waar iedere mediaprofessional van droomt. Het voelt goed om na zeven jaar terug te keren bij Net5, in deze bijzondere fase waarin er oneindig veel mogelijkheden zijn voor dit prachtige merk.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes