Rick Vriesema partner bij Out of Home Masters

- Media
- 11 dec 2019 @ 09:31
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SalesPersonaliaOutdoorReclame
- 11 dec 2019 @ 09:31
- Jeroen Mirck
Rick Vriesema gaat per 1 januari 2020 aan de slag als partner annex commercieel directeur bij Out of Home Masters. Hij was de laatste acht jaar werkzaam bij concurrent Exterion Media als Head of National Sales.
‘Na acht fantastische jaren bij Exterion Media is mij de kans geboden om mijn lang gekoesterde ambitie om te ondernemen invulling te geven', zegt Vriesema. 'Ik kijk ernaar uit om Out of Home Masters verder te laten groeien en adverteerders en bureaus te adviseren betreft de optimale (D)OOH-inzet. Binnen een snel veranderend (D)OOH-landschap zijn expertise en de juiste (data)tools essentieel geworden om het maximale effect te behalen. Ik ben ervan overtuigd dat Out of Home Masters hierin het verschil kan maken.’
Frank Hardenberg, managing director van Out of Home Masters: ‘Rick is precies de juiste man op het juiste moment voor ons bureau. De markt is volop in beweging en we hebben veel ideeën voor de toekomst. Met de ervaring, het netwerk en last but not least het enthousiasme van Rick kunnen we onze continue groei zowel nationaal als internationaal verder vormgeven om zodoende onze opdrachtgevers te voorzien van de best mogelijke (D)OOH-campagnes.'
Out of Home Masters is een onafhankelijk bureau gespecialiseerd in de planning en inkoop van (D)OOH. Klanten zijn onder meer Thuisbezorgd.nl, Coolblue, Innocent, Domino’s Pizza, Amac, Swatch Group, Viceland, Trainmore, Intergamma en Sunweb.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Alexia op TikTok, het Romeinse...
- Onderzoek: 6 op 10 Nederlanders wil meer lezen
- [column] Uitgesteld kijken als gamechanger - kijkcijfers...
- DOSSIER RETAILMEDIA Florine de Laat van Fonq
- [branded content] Met DOOH wint Walibi mentaal marktaandeel
- DOSSIER RETAILMEDIA Marketeers op stelling
Laatste Nieuws
- DOSSIER RETAILMEDIA 'Retailmedia... 29-09-2023
- Pathé introduceert loyaltyprogramma... 29-09-2023
- Nieuwe merkcampagne en taart voor... 28-09-2023
- Abovo Maxlead vraagt B... 28-09-2023
- DOSSIER RETAILMEDIA The power of... 28-09-2023
- ESPN zet in op WhatsApp Channels27-09-2023
MarketingTribune Events
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres
- 12okt 2023
Shopping Today
- 31okt 2023
Grand Prix Content Marketing