Rick Vriesema partner bij Out of Home Masters
- Media
- 11 dec 2019 @ 09:31
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SalesPersonaliaOutdoorReclame
- 11 dec 2019 @ 09:31
- Jeroen Mirck
Rick Vriesema gaat per 1 januari 2020 aan de slag als partner annex commercieel directeur bij Out of Home Masters. Hij was de laatste acht jaar werkzaam bij concurrent Exterion Media als Head of National Sales.
‘Na acht fantastische jaren bij Exterion Media is mij de kans geboden om mijn lang gekoesterde ambitie om te ondernemen invulling te geven', zegt Vriesema. 'Ik kijk ernaar uit om Out of Home Masters verder te laten groeien en adverteerders en bureaus te adviseren betreft de optimale (D)OOH-inzet. Binnen een snel veranderend (D)OOH-landschap zijn expertise en de juiste (data)tools essentieel geworden om het maximale effect te behalen. Ik ben ervan overtuigd dat Out of Home Masters hierin het verschil kan maken.’
Frank Hardenberg, managing director van Out of Home Masters: ‘Rick is precies de juiste man op het juiste moment voor ons bureau. De markt is volop in beweging en we hebben veel ideeën voor de toekomst. Met de ervaring, het netwerk en last but not least het enthousiasme van Rick kunnen we onze continue groei zowel nationaal als internationaal verder vormgeven om zodoende onze opdrachtgevers te voorzien van de best mogelijke (D)OOH-campagnes.'
Out of Home Masters is een onafhankelijk bureau gespecialiseerd in de planning en inkoop van (D)OOH. Klanten zijn onder meer Thuisbezorgd.nl, Coolblue, Innocent, Domino’s Pizza, Amac, Swatch Group, Viceland, Trainmore, Intergamma en Sunweb.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
Laatste Nieuws
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

