Rick Vriesema partner bij Out of Home Masters
- Media
- 11 dec 2019 @ 09:31
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SalesPersonaliaOutdoorReclame
- 11 dec 2019 @ 09:31
- Jeroen Mirck
Rick Vriesema gaat per 1 januari 2020 aan de slag als partner annex commercieel directeur bij Out of Home Masters. Hij was de laatste acht jaar werkzaam bij concurrent Exterion Media als Head of National Sales.
‘Na acht fantastische jaren bij Exterion Media is mij de kans geboden om mijn lang gekoesterde ambitie om te ondernemen invulling te geven', zegt Vriesema. 'Ik kijk ernaar uit om Out of Home Masters verder te laten groeien en adverteerders en bureaus te adviseren betreft de optimale (D)OOH-inzet. Binnen een snel veranderend (D)OOH-landschap zijn expertise en de juiste (data)tools essentieel geworden om het maximale effect te behalen. Ik ben ervan overtuigd dat Out of Home Masters hierin het verschil kan maken.’
Frank Hardenberg, managing director van Out of Home Masters: ‘Rick is precies de juiste man op het juiste moment voor ons bureau. De markt is volop in beweging en we hebben veel ideeën voor de toekomst. Met de ervaring, het netwerk en last but not least het enthousiasme van Rick kunnen we onze continue groei zowel nationaal als internationaal verder vormgeven om zodoende onze opdrachtgevers te voorzien van de best mogelijke (D)OOH-campagnes.'
Out of Home Masters is een onafhankelijk bureau gespecialiseerd in de planning en inkoop van (D)OOH. Klanten zijn onder meer Thuisbezorgd.nl, Coolblue, Innocent, Domino’s Pizza, Amac, Swatch Group, Viceland, Trainmore, Intergamma en Sunweb.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes