Rick Vriesema partner bij Out of Home Masters

Rick Vriesema partner bij Out of Home Masters
  • Media
  • 11 dec 2019 @ 09:31
  • 29744 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SalesPersonaliaOutdoorReclame

Rick Vriesema gaat per 1 januari 2020 aan de slag als partner annex commercieel directeur bij Out of Home Masters. Hij was de laatste acht jaar werkzaam bij concurrent Exterion Media als Head of National Sales.

‘Na acht fantastische jaren bij Exterion Media is mij de kans geboden om mijn lang gekoesterde ambitie om te ondernemen invulling te geven', zegt Vriesema. 'Ik kijk ernaar uit om Out of Home Masters verder te laten groeien en adverteerders en bureaus te adviseren betreft de optimale (D)OOH-inzet. Binnen een snel veranderend (D)OOH-landschap zijn expertise en de juiste (data)tools essentieel geworden om het maximale effect te behalen. Ik ben ervan overtuigd dat Out of Home Masters hierin het verschil kan maken.’

Frank Hardenberg, managing director van Out of Home Masters: ‘Rick is precies de juiste man op het juiste moment voor ons bureau. De markt is volop in beweging en we hebben veel ideeën voor de toekomst. Met de ervaring, het netwerk en last but not least het enthousiasme van Rick kunnen we onze continue groei zowel nationaal als internationaal verder vormgeven om zodoende onze opdrachtgevers te voorzien van de best mogelijke (D)OOH-campagnes.'

Out of Home Masters is een onafhankelijk bureau gespecialiseerd in de planning en inkoop van (D)OOH. Klanten zijn onder meer Thuisbezorgd.nl, Coolblue, Innocent, Domino’s Pizza, Amac, Swatch Group, Viceland, Trainmore, Intergamma en Sunweb.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken