Rick Vriesema partner bij Out of Home Masters
- Media
- 11 dec 2019 @ 09:31
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SalesPersonaliaOutdoorReclame
- 11 dec 2019 @ 09:31
- Jeroen Mirck
Rick Vriesema gaat per 1 januari 2020 aan de slag als partner annex commercieel directeur bij Out of Home Masters. Hij was de laatste acht jaar werkzaam bij concurrent Exterion Media als Head of National Sales.
‘Na acht fantastische jaren bij Exterion Media is mij de kans geboden om mijn lang gekoesterde ambitie om te ondernemen invulling te geven', zegt Vriesema. 'Ik kijk ernaar uit om Out of Home Masters verder te laten groeien en adverteerders en bureaus te adviseren betreft de optimale (D)OOH-inzet. Binnen een snel veranderend (D)OOH-landschap zijn expertise en de juiste (data)tools essentieel geworden om het maximale effect te behalen. Ik ben ervan overtuigd dat Out of Home Masters hierin het verschil kan maken.’
Frank Hardenberg, managing director van Out of Home Masters: ‘Rick is precies de juiste man op het juiste moment voor ons bureau. De markt is volop in beweging en we hebben veel ideeën voor de toekomst. Met de ervaring, het netwerk en last but not least het enthousiasme van Rick kunnen we onze continue groei zowel nationaal als internationaal verder vormgeven om zodoende onze opdrachtgevers te voorzien van de best mogelijke (D)OOH-campagnes.'
Out of Home Masters is een onafhankelijk bureau gespecialiseerd in de planning en inkoop van (D)OOH. Klanten zijn onder meer Thuisbezorgd.nl, Coolblue, Innocent, Domino’s Pizza, Amac, Swatch Group, Viceland, Trainmore, Intergamma en Sunweb.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

