Actie #SHOUTOUT van CS Digital Media
- Media
- 10 apr 2020 @ 09:42
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 10 apr 2020 @ 09:42
- Sjaak Hoogkamer
Media-exploitant CS Digital Media gaat in verband met de coronacrisis de komende periode haar netwerken belangeloos inzetten voor een positief geluid uit de markt.
Via #SHOUTOUT biedt CSDM de creatieve sector de gelegenheid om hieraan mee te doen.
Doel van deze actie is naar eigen zeggen ‘mensen te verblijden en te verbluffen met verrassende, artistieke en positieve creaties, speciaal gemaakt voor en gebruikmakend van de stopping power van Digital Out Of Home.’ Mark Veenman: ‘We willen laten zien dat een medium als Digital Out of Home bij passanten echt een goed gevoel en zelfs een lach kan oproepen.’
De opdracht van de actie is om een creatie van 10 seconden aan te leveren waarin een #SHOUTOUT naar positieve zaken in het leven centraal staan. De creaties mogen gelinkt zijn aan een merk.
Creatieve bureaus die willen deelnemen kunnen zich hiervoor aanmelden via info@csdigitalmedia.nl Deelnemende bureaus maken kans op een gratis campagne t.w.v. €65.000,-, inzetbaar in 2021 op de netwerken van CS Digital Media. Veenman: ‘Wie dit bepaalt? Een jury die wordt samengesteld uit één afgevaardigde per inzender. De creatieven zullen elkaar op een positieve manier mogen beoordelen. Transparanter kunnen we het niet maken.’
Sinds de start van de coronaperikelen maakt het bureau elke dinsdag een podcast waarin de status van het vak wordt doorgenomen met bureaudirecteuren die hun visie geven over de ontwikkelingen in de markt. De eerste twee staan online waarin Bas van den Hoogen, MD Posterscope NL en Rogier Bruggeman, Directeur ZIGT Mediabureau aan het woord komen.
CS Digital Media is een reclame-exploitant die naast de metronetwerken van Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen binnen Nederland ook de forecourt en de instore schermen van Shell tankstations exploiteert. De schermen binnen de metronetwerken zijn van groot formaat 75” oplopend tot 7m2.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
Laatste Nieuws
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers