Actie #SHOUTOUT van CS Digital Media

Actie #SHOUTOUT van CS Digital Media
  • Media
  • 10 apr 2020 @ 09:42
  • 20786 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

Media-exploitant CS Digital Media gaat in verband met de coronacrisis de komende periode haar netwerken belangeloos inzetten voor een positief geluid uit de markt.

Via  #SHOUTOUT biedt CSDM de creatieve sector de gelegenheid om hieraan mee te doen.

Doel van deze actie is naar eigen zeggen ‘mensen te verblijden en te verbluffen met verrassende, artistieke en positieve creaties, speciaal gemaakt voor en gebruikmakend van de stopping power van Digital Out Of Home.’ Mark Veenman: ‘We willen laten zien dat een medium als Digital Out of Home bij passanten echt een goed gevoel en zelfs een lach kan oproepen.’

De opdracht van de actie is om een creatie van 10 seconden aan te leveren waarin een #SHOUTOUT naar positieve zaken in het leven centraal staan. De creaties mogen gelinkt zijn aan een merk.

Creatieve bureaus die willen deelnemen kunnen zich hiervoor aanmelden via info@csdigitalmedia.nl Deelnemende bureaus maken kans op een gratis campagne t.w.v. €65.000,-, inzetbaar in 2021 op de netwerken van CS Digital Media. Veenman: ‘Wie dit bepaalt? Een jury die wordt samengesteld uit één afgevaardigde per inzender. De creatieven zullen elkaar op een positieve manier mogen beoordelen. Transparanter kunnen we het niet maken.’

Sinds de start van de coronaperikelen maakt het bureau elke dinsdag een podcast waarin de status van het vak wordt doorgenomen met bureaudirecteuren die hun visie geven over de ontwikkelingen in de markt.  De eerste twee staan online waarin Bas van den Hoogen, MD Posterscope NL en Rogier Bruggeman, Directeur ZIGT Mediabureau aan het woord komen.

https://soundcloud.com/user-989048555/csdm-podcast-markt-update-part-six-bellen-met-rogier-bruggeman-zigt-v2

https://soundcloud.com/user-989048555/markt-update-part-five-bellen-met-bas-van-den-hoogen-posterscope

 

CS Digital Media is een reclame-exploitant die naast de metronetwerken van Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen binnen Nederland ook de forecourt en de instore schermen van Shell tankstations exploiteert. De schermen binnen de metronetwerken zijn van groot formaat 75” oplopend tot 7m2.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken