Simon Harris aan de slag bij DPG Media
- Media
- 16 sep 2020 @ 10:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Dagbladuitgevers
- 16 sep 2020 @ 10:54
- Sjaak Hoogkamer
Simon Harris start als directeur trading desk en media performance en gaat adverteerders en bureaus helpen betere prestaties te halen uit de digitale merken van DPG Media.
Harris, afkomstig uit Londen, heeft meer dan twaalf ervaring in het leiden van diverse trading desks bij onder andere Dentsu Aegis Network, iProspect, Mindshare en IPG Mediabrands. Hiervoor was hij werkzaam als Head of Growth EMEA bij MightyHive.
Simon Harris gaat adverteerders helpen hoe meer te halen uit de digitale merken van DPG
Stefan Havik, directeur digital business development bij DPG Media: ‘Simon wordt wereldwijd gezien als invloedrijke autoriteit op het gebied van programmatic optimalisatie. Met zijn kennis en ervaring professionaliseren we onze services en versterken we ons eigen digitale ecosysteem om meer controle te hebben op de volledige online customer journey.’
Harris: ‘Ik kijk ernaar uit te starten bij DPG Media in deze tijd waarin de digitale industrie ingrijpende veranderingen doormaakt. Met name omdat ik denk dat deze veranderingen veel kansen bieden voor een organisatie met sterke data assets.’
Hij is de tweede naam die DPG Media vanuit Londen weet aan te trekken in korte tijd. Eerder kwam Alessandro De Zanche aan boord bij het mediabedrijf als data lead. ‘De keuze voor deze twee experts heeft alles te maken met de digitale versnelling van DPG Media,’ aldus Havik.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes