Simon Harris aan de slag bij DPG Media

Simon Harris aan de slag bij DPG Media
  • Media
  • 16 sep 2020 @ 10:54
  • 15155 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Dagbladuitgevers

Simon Harris start als directeur trading desk en media performance en gaat adverteerders en bureaus helpen betere prestaties te halen uit de digitale merken van DPG Media.

Harris, afkomstig uit Londen, heeft meer dan twaalf ervaring in het leiden van diverse trading desks bij onder andere Dentsu Aegis Network, iProspect, Mindshare en IPG Mediabrands. Hiervoor was hij werkzaam als Head of Growth EMEA bij MightyHive.

Simon Harris gaat adverteerders helpen hoe meer te halen uit de digitale merken van DPG

Stefan Havik, directeur digital business development bij DPG Media: ‘Simon wordt wereldwijd gezien als invloedrijke autoriteit op het gebied van programmatic optimalisatie. Met zijn kennis en ervaring professionaliseren we onze services en versterken we ons eigen digitale ecosysteem om meer controle te hebben op de volledige online customer journey.’

Harris: ‘Ik kijk ernaar uit te starten bij DPG Media in deze tijd waarin de digitale industrie ingrijpende veranderingen doormaakt. Met name omdat ik denk dat deze veranderingen veel kansen bieden voor een organisatie met sterke data assets.’

Hij is de tweede naam die DPG Media vanuit Londen weet aan te trekken in korte tijd. Eerder kwam Alessandro De Zanche aan boord bij het mediabedrijf als data lead. ‘De keuze voor deze twee experts heeft alles te maken met de digitale versnelling van DPG Media,’ aldus Havik.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken