DPG Media versnelt digitale transformatie

DPG Media versnelt digitale transformatie
  • Media
  • 6 mrt 2020 @ 08:11
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Dagbladuitgevers

DPG Media, bekend van o.a. De Volkskrant, Het Parool, AD en Trouw werkt al sinds 2017 samen met Pink Marketing & Pünktlich, maar gaat de samenwerking op het gebied van digitale marketing en creatie intensiveren.

Vanuit een gezamenlijk digitale strategie zullen data, media en creatie nog dichter bij elkaar worden gebracht om de merken digitaal te laten groeien. Nick Huijzendveld, senior online marketeer DPG Media: ‘We hebben in 2020 grote ambities op het digitale vlak, zeker met de voorgenomen integratie van Sanoma. Met ons grote netwerk en onze kranten zijn we online al een grote speler in Nederland. Met de betrokkenheid en in-house aanwezigheid van Pink Marketing & de digitale creatie van Pünktlich gaan we grote stappen maken.’

Boudewijn de Jong, Pink Marketing & Pünktlich: ‘We zijn erg blij dat DPG samen met ons koploper wil zijn op het gebied van digitale transformatie. Naast dat we dezelfde visie en ambitie hebben, vinden we elkaar vooral in een pragmatische aanpak. Dit zorgt ervoor dat we snel stappen kunnen maken op zowel strategie en operatie.’

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken