Mercurs: inzenden kan alleen vandaag nog
- Media
- 8 okt 2020 @ 09:38
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 8 okt 2020 @ 09:38
- Sjaak Hoogkamer
Inzenden voor een of meer van de acht Mercur-categorieën kan vandaag nog tot 24.00 uur. Inzenden is makkelijker dan ooit en volledig digitaal, inclusief het beeldmateriaal. Inzendingen zijn welkom op mercurs.nl
Acht Mercurs
Twee jury’s buigen zich over elk vier categorieën, dit jaar zijn er in totaal acht Mercurs te verdelen. Talent maakt een kans als Belofte of Hoofdredacteur van het Jaar; superieur artwork wordt beloond in de categorieën Cover en Artdirection van het Jaar. Journalistieke prestaties maken een kans op de Mercur Reportage van het Jaar, en dat kunnen print en videoreportages zijn. Succesvolle samenwerkingen tussen magazinemerken en derden maken kans op de Mercur Partnership van het Jaar, die voor de tweede keer wordt uitgereikt. Magazinemerken die het afgelopen jaar een excellente redactionele ontwikkeling hebben gerealiseerd, gekoppeld aan een (gerelateerd aan de marktomstandigheden) gezonde commerciële ontwikkeling, kunnen de prestigieuze Mercur Magazinemerk van het Jaar winnen. Tot slot de Mercur Innovatie, een hele diverse categorie waar het draait om de creativiteit. Een inventief idee om de lezer-bladbinding te versterken of free publicity voor het magazinemerk. En dat kan van alles zijn: bijzondere redactionele producties, zoals eenmalige specials, de introductie van voice applicaties, innovaties in strategie of techniek en zelfs innovaties die te maken hebben met de beperkingen van de coronamaatregelen.
TWEE JURY’S
Dit jaar beoordelen tien juryleden onder leiding van twee voorzitters de Mercurs-inzendingen.
JURY O.L.V. RUUD DE LANGEN
Mercur Reportage van het Jaar, Mercur Hoofdredacteur van het Jaar, Mercur Artdirection van het Jaar en PostNL Mercur Partnership van het Jaar.
Ruud de Langen (juryvoorzitter, mediaspecialist); Nathalie Peters (MORGENFRISK); Sabine Verschueren (Studio Verschueren); Marieke Schoon - van der Loop (PostNL) en Thomas de Heide (FD Persoonlijk / voorzitter sectiebestuur tijdschriften NVJ)
JURY O.L.V. JOSÉ ROZENBROEK (Foto’s onderste rij)
Mercur Magazinemerk van het Jaar, Aldipress Mercur Cover van het Jaar, Mercur Innovatie van het Jaar en Mercur BeLOFte van het Jaar
José Rozenbroek (juryvoorzitter, bladenmaker / journalist); Stephan van der Sman (King’s Cross Unsold Inventory); Nicolette Hulsebos (FONK /Lucas-Ooms Fonds); Jaap Biemans (Volkskrant Magazine) en Marsha Dousi (Aldipress)
Secretaris van beide jury’s is Harriët Schrier (Magazine Media Associatie), die de juryprocedure bewaakt.
De inschrijftermijn voor de Mercurs 2020 sluit donderdag 8 oktober. Op donderdag 19 november worden de nominaties bekendgemaakt. Donderdag 10 december is de prijsuitreiking.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe... 07-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes