Boaz Shkolnik nieuwe advertentiebaas Mediahuis Nederland
- Media
- 29 apr 2021 @ 14:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 29 apr 2021 @ 14:44
- Lucas Boon
Boaz Shkolnik is de nieuwe director of advertising van Mediahuis Nederland. Hij volgt Slaven Mandic op.
Shkolnik is sinds 2018 in dienst bij Mediahuis Nederland. In zijn meest recente rol was hij als manager digital & agencies verantwoordelijk voor de ontwikkeling en exploitatie van de digitale advertentietak van het mediabedrijf.
Hij zegt: 'We varen met Mediahuis momenteel een goede koers. Onze merken worden sterker vertegenwoordigd in de advertentiemarkt. Je voelt momentum binnen de teams, omdat we meer focussen op specialismen en daardoor effectiever werken. Ik zie dit dan ook als het perfecte moment om hier verder op door te bouwen.'
Rien van Beemen, CEO van Mediahuis Nederland, vult aan: 'Boaz is intensief betrokken geweest bij de veranderingen die we doorgevoerd hebben de afgelopen jaren, waardoor we nu een stabiele koers varen. Daarom is hij de vanzelfsprekende keuze om verder te bouwen aan onze adsales-afdeling.'
Shkolnik volgt Slaven Mandic op, die vorige week bekend maakte bij Mediahuis te stoppen. Shkolnik start volgende week in zijn nieuwe functie.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

