Hearst lanceert special Forever Fit
- Media
- 18 nov 2022 @ 10:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 nov 2022 @ 10:49
- Sjaak Hoogkamer
Drie sportmerken van Hearst (Women’s Health, Runner’s World en Men’s Health) hebben hun krachten gebundeld met de special Forever Fit.
Forever Fit is een gezamenlijke uitgave van Women's Health, Runner's World en Men’s Health.
In de ‘supergezonde special’ zijn beweging, voeding en rust de thema's. Zo vertelt Erik Scherder, hoogleraar klinische neuropsychologie, over de effecten van bewegen op je brein. Krachttraining blijkt een beproefd middel om de symptomen van veroudering te vertragen en de kwaliteit van leven te verbeteren.
Regelmatig lachen is ook bevorderlijk voor je gezondheid, zo doceert psycholoog Rod Martin. Als je lacht wordt oxytocine aangemaakt en tegelijk wordt het vrijkomen van het stresshormoon cortisol afgeremd. Deze twee processen stimuleren een gevoel van ontspanning en vertrouwen. In de special vertellen sprinter Lieke Klaver, voormalig kickbokser Remy Bonjasky en Linda Keesman (Fittest Woman of the Netherlands) hoe zij fit blijven.
De special verschijnt in een oplage van 50.000 en gaat naar alle abonnees van de drie sportmerken. Forever Fit ligt vanaf deze week ook in de winkel.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing