Hearst lanceert special Forever Fit
- Media
- 18 nov 2022 @ 10:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 nov 2022 @ 10:49
- Sjaak Hoogkamer
Drie sportmerken van Hearst (Women’s Health, Runner’s World en Men’s Health) hebben hun krachten gebundeld met de special Forever Fit.
Forever Fit is een gezamenlijke uitgave van Women's Health, Runner's World en Men’s Health.
In de ‘supergezonde special’ zijn beweging, voeding en rust de thema's. Zo vertelt Erik Scherder, hoogleraar klinische neuropsychologie, over de effecten van bewegen op je brein. Krachttraining blijkt een beproefd middel om de symptomen van veroudering te vertragen en de kwaliteit van leven te verbeteren.
Regelmatig lachen is ook bevorderlijk voor je gezondheid, zo doceert psycholoog Rod Martin. Als je lacht wordt oxytocine aangemaakt en tegelijk wordt het vrijkomen van het stresshormoon cortisol afgeremd. Deze twee processen stimuleren een gevoel van ontspanning en vertrouwen. In de special vertellen sprinter Lieke Klaver, voormalig kickbokser Remy Bonjasky en Linda Keesman (Fittest Woman of the Netherlands) hoe zij fit blijven.
De special verschijnt in een oplage van 50.000 en gaat naar alle abonnees van de drie sportmerken. Forever Fit ligt vanaf deze week ook in de winkel.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Platform Baby op Komst overgenomen door Familyblend
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn van Abovo Maxlead
- Column Nieuw Luisteronderzoek: knollen voor citroenen?
- Vernieuwd Mediamuseum Beeld & Geluid opent deuren
- 'Omzet (D)OOH hoger dan radio in 2022'
- GfK: Behoefte instant gratification neemt verder toe
Laatste Nieuws
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn... 03-02-2023
- 90% Nederlanders kijkt live TV... 01-02-2023
- Eerste luistercijfers NMO... 01-02-2023
- Daniel Kok als top creatief terug... 01-02-2023
- Onderzoek: Europese retailers lopen... 01-02-2023
- Meer consumenten betalen voor... 31-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day