Hearst lanceert special Forever Fit
- Media
- 18 nov 2022 @ 10:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 18 nov 2022 @ 10:49
- Sjaak Hoogkamer
Drie sportmerken van Hearst (Women’s Health, Runner’s World en Men’s Health) hebben hun krachten gebundeld met de special Forever Fit.
Forever Fit is een gezamenlijke uitgave van Women's Health, Runner's World en Men’s Health.
In de ‘supergezonde special’ zijn beweging, voeding en rust de thema's. Zo vertelt Erik Scherder, hoogleraar klinische neuropsychologie, over de effecten van bewegen op je brein. Krachttraining blijkt een beproefd middel om de symptomen van veroudering te vertragen en de kwaliteit van leven te verbeteren.
Regelmatig lachen is ook bevorderlijk voor je gezondheid, zo doceert psycholoog Rod Martin. Als je lacht wordt oxytocine aangemaakt en tegelijk wordt het vrijkomen van het stresshormoon cortisol afgeremd. Deze twee processen stimuleren een gevoel van ontspanning en vertrouwen. In de special vertellen sprinter Lieke Klaver, voormalig kickbokser Remy Bonjasky en Linda Keesman (Fittest Woman of the Netherlands) hoe zij fit blijven.
De special verschijnt in een oplage van 50.000 en gaat naar alle abonnees van de drie sportmerken. Forever Fit ligt vanaf deze week ook in de winkel.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

