Hearst lanceert special Forever Fit

  • Media
  • 18 nov 2022 @ 10:49
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Drie sportmerken van Hearst (Women’s Health, Runner’s World en Men’s Health) hebben hun krachten gebundeld met de special Forever Fit.

Forever Fit is een gezamenlijke uitgave van Women's Health, Runner's World en Men’s Health.  

In de ‘supergezonde special’ zijn beweging, voeding en rust de thema's. Zo vertelt Erik Scherder, hoogleraar klinische neuropsychologie, over de effecten van bewegen op je brein. Krachttraining blijkt een beproefd middel om de symptomen van veroudering te vertragen en de kwaliteit van leven te verbeteren.

Regelmatig lachen is ook bevorderlijk voor je gezondheid, zo doceert psycholoog Rod Martin. Als je lacht wordt oxytocine aangemaakt en tegelijk wordt het vrijkomen van het stresshormoon cortisol afgeremd. Deze twee processen stimuleren een gevoel van ontspanning en vertrouwen. In de special vertellen sprinter Lieke Klaver, voormalig kickbokser Remy Bonjasky en Linda Keesman (Fittest Woman of the Netherlands) hoe zij fit blijven.

De special verschijnt in een oplage van 50.000 en gaat naar alle abonnees van de drie sportmerken. Forever Fit ligt vanaf deze week ook in de winkel.

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken