Tag Outdoor en Hillenaar Outdoor bundelen krachten
- Media
- 28 feb 2023 @ 11:02
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 feb 2023 @ 11:02
- Michiel van Zaane
Hillenaar Outdoor en Tag Outdoor bundelen de krachten. Hillenaar beheert Out-of-Home objecten langs snelwegen, Tag Outdoor is gespecialiseerd in het geautomatiseerd – programmatic – inkopen van out of home media.
Peter Heemskerk van Hillenaar Outdoor: ‘Voor relevante zichtbaarheid is het genereren van data essentieel. Adverteerders willen immers altijd op het juiste moment en op de goede locatie zichtbaar zijn. Dus dat moet inzichtelijk zijn.‘ Reden voor een strategische samenwerking met TAG Outdoor. ’We werken al langer samen maar intensiveren dat nu. Het doel is om onder meer Programmatic Buying naar een hoger niveau te tillen. Dat wordt steeds belangrijker omdat het netwerk van Hillenaar snel groeit. Alleen al dit jaar zijn reeds twee nieuwe masten – in Hoorn en bij Breda – toegevoegd.’
De inzet van out-of-home media gaat anno 2023 verder dan zichtbaarheid alleen, volgens Heemskerk. ‘Campagnes moeten effect sorteren en dat moet aantoonbaar zijn. Al langer zijn data dan ook een belangrijke focus van Hillenaar Outdoor. Dat zal de komende de jaren alleen maar meer worden.’ Wouter Wunnink van TAG Outdoor deelt die visie. ‘Op basis van de criteria die een adverteerder aangeeft, rollen we zo automatisch de meest effectieve campagne uit en combineren daarbij verschillende netwerken’ aldus Wunnink. Hillenaar Outdoor is één van de grootste spelers in Nederland op het gebied van digitale reclamemasten langs snelwegen en werkt in dat kader al nauw samen met TAG. ’Dat gaan we intensiveren’, vervolgt Wunnink. ‘Net als Tag is Hillenaar volledig doordrongen van het belang van data, campagneplanning en inzet van Programmatic Buying. We bundelen daarom nu onze kennis en expertise om deze ontwikkelingen te versnellen en onze adverteerders nog beter en vooral steeds relevanter van dienst te zijn.’
Foto: Achter: Peter Heemskerk (Hillenaar Outdoor) en Deveron Gommers (TAG Outdoor). Midden: Wouter Wunnink (TAG Outdoor) en voor: Bas Nieuwenburg (Hillenaar Outdoor).
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
Laatste Nieuws
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers