Tag Outdoor en Hillenaar Outdoor bundelen krachten
- Media
- 28 feb 2023 @ 11:02
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 feb 2023 @ 11:02
- Michiel van Zaane
Hillenaar Outdoor en Tag Outdoor bundelen de krachten. Hillenaar beheert Out-of-Home objecten langs snelwegen, Tag Outdoor is gespecialiseerd in het geautomatiseerd – programmatic – inkopen van out of home media.
Peter Heemskerk van Hillenaar Outdoor: ‘Voor relevante zichtbaarheid is het genereren van data essentieel. Adverteerders willen immers altijd op het juiste moment en op de goede locatie zichtbaar zijn. Dus dat moet inzichtelijk zijn.‘ Reden voor een strategische samenwerking met TAG Outdoor. ’We werken al langer samen maar intensiveren dat nu. Het doel is om onder meer Programmatic Buying naar een hoger niveau te tillen. Dat wordt steeds belangrijker omdat het netwerk van Hillenaar snel groeit. Alleen al dit jaar zijn reeds twee nieuwe masten – in Hoorn en bij Breda – toegevoegd.’
De inzet van out-of-home media gaat anno 2023 verder dan zichtbaarheid alleen, volgens Heemskerk. ‘Campagnes moeten effect sorteren en dat moet aantoonbaar zijn. Al langer zijn data dan ook een belangrijke focus van Hillenaar Outdoor. Dat zal de komende de jaren alleen maar meer worden.’ Wouter Wunnink van TAG Outdoor deelt die visie. ‘Op basis van de criteria die een adverteerder aangeeft, rollen we zo automatisch de meest effectieve campagne uit en combineren daarbij verschillende netwerken’ aldus Wunnink. Hillenaar Outdoor is één van de grootste spelers in Nederland op het gebied van digitale reclamemasten langs snelwegen en werkt in dat kader al nauw samen met TAG. ’Dat gaan we intensiveren’, vervolgt Wunnink. ‘Net als Tag is Hillenaar volledig doordrongen van het belang van data, campagneplanning en inzet van Programmatic Buying. We bundelen daarom nu onze kennis en expertise om deze ontwikkelingen te versnellen en onze adverteerders nog beter en vooral steeds relevanter van dienst te zijn.’
Foto: Achter: Peter Heemskerk (Hillenaar Outdoor) en Deveron Gommers (TAG Outdoor). Midden: Wouter Wunnink (TAG Outdoor) en voor: Bas Nieuwenburg (Hillenaar Outdoor).
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

