KFC kiest Abovo Maxlead
- Media
- 20 feb 2025 @ 11:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 feb 2025 @ 11:55
- Sjaak Hoogkamer
KFC Nederland heeft na een oriëntatietraject Abovo Maxlead geselecteerd als hun nieuwe full service media- en marketingpartner.
Het bureau gaat KFC ondersteunen bij het bepalen van de strategie tot executie, en van performance tot media. Beide organisaties delen naar eigen zeggen ‘hun ondernemende mentaliteit en de overtuiging dat merkstrategie en media-inzet hand in hand moeten gaan om impact te realiseren.’
Kentucky Fried Chicken (KFC) gaat een nieuwe fase in van merkontwikkeling en koos daarom naar eigen zeggen ‘voor een mediabureau dat creativiteit, resultaatgerichtheid en digitale innovatie centraal stelt.’
Tamara van Beelen, Head of Marketing, KFC: ‘We kijken uit naar de samenwerking met Abovo Maxlead. Samen bouwen we verder aan het merk KFC in Nederland. Dankzij onze gedeelde waarden en visie op creativiteit en innovatie hebben we er alle vertrouwen in dat we onze ambities gaan realiseren.’
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: ‘KFC is een iconisch merk met serieuze groeiplannen. We zijn trots dat zij voor Abovo Maxlead hebben gekozen. Onze cultuur van ondernemerschap en lef sluit goed aan bij de waarden die KFC zocht in hun bureau. Samen kort op de bal zitten om in de dynamische foodmarkt het verschil te maken. Ons team staat klaar en kijkt uit naar een succesvolle samenwerking.’
De samenwerking is inmiddels gestart, met als eerste project de uitrol van de Lava Hot Wings-campagne die eerder deze week van start ging. Het is het eerste resultaat van de driehoek Abovo Maxlead, creatief bureau Truus en PR-bureau Ovide. De campagne wordt breed verspreid via tv, radio, Meta (Facebook en Instagram), TikTok, Snapchat, YouTube en (D)OOH.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- [column] Kijkgedrag: Arjen Lubach groots van start bij RTL4
- AvroTros analyseert kijkgedrag met AI-oplossing van Xebia
- [column] TikTok in april: álle trends, tools & insights die je...
- Nieuwe Dumpert-serie volgt verkeerspolitie Rotterdam
- NMO breidt luisteronderzoek uit met korte luistertrajecten
- 'Nieuwsmedia worstelen omdat merken de voorkeur geven aan een...
Laatste Nieuws
- Nieuwe Dumpert-serie volgt... 16-04-2025
- 'Nieuwsmedia worstelen omdat merken... 16-04-2025
- NMO breidt luisteronderzoek uit met... 15-04-2025
- AvroTros analyseert kijkgedrag met... 15-04-2025
- Audify lanceert platform voor... 07-04-2025
- Huis-aan-huiskrant veerkrachtig en... 06-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management