KFC kiest Abovo Maxlead
- Media
- 20 feb 2025 @ 11:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 feb 2025 @ 11:55
- Sjaak Hoogkamer
KFC Nederland heeft na een oriëntatietraject Abovo Maxlead geselecteerd als hun nieuwe full service media- en marketingpartner.
Het bureau gaat KFC ondersteunen bij het bepalen van de strategie tot executie, en van performance tot media. Beide organisaties delen naar eigen zeggen ‘hun ondernemende mentaliteit en de overtuiging dat merkstrategie en media-inzet hand in hand moeten gaan om impact te realiseren.’
Kentucky Fried Chicken (KFC) gaat een nieuwe fase in van merkontwikkeling en koos daarom naar eigen zeggen ‘voor een mediabureau dat creativiteit, resultaatgerichtheid en digitale innovatie centraal stelt.’
Tamara van Beelen, Head of Marketing, KFC: ‘We kijken uit naar de samenwerking met Abovo Maxlead. Samen bouwen we verder aan het merk KFC in Nederland. Dankzij onze gedeelde waarden en visie op creativiteit en innovatie hebben we er alle vertrouwen in dat we onze ambities gaan realiseren.’
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: ‘KFC is een iconisch merk met serieuze groeiplannen. We zijn trots dat zij voor Abovo Maxlead hebben gekozen. Onze cultuur van ondernemerschap en lef sluit goed aan bij de waarden die KFC zocht in hun bureau. Samen kort op de bal zitten om in de dynamische foodmarkt het verschil te maken. Ons team staat klaar en kijkt uit naar een succesvolle samenwerking.’
De samenwerking is inmiddels gestart, met als eerste project de uitrol van de Lava Hot Wings-campagne die eerder deze week van start ging. Het is het eerste resultaat van de driehoek Abovo Maxlead, creatief bureau Truus en PR-bureau Ovide. De campagne wordt breed verspreid via tv, radio, Meta (Facebook en Instagram), TikTok, Snapchat, YouTube en (D)OOH.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes