Zeeman stunt met spotgoedkope trouwjurk voor
- Online
- 9 feb 2016 @ 11:47
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Acties
- 9 feb 2016 @ 11:47
- Redactie Online
Na de gele boxer en het reclameshirt komt Zeeman opnieuw met een nuchter statement tegen onnodig dure kleding. Een trouwjurk voor 29,99 euro. De campagne is bedacht en ontwikkeld door Persuade Brand Interaction, het bureau achter de Zeeman merkcampagne.
Waarom moet een trouwjurk zo duur zijn? Je draagt ‘m maar 1 keer, als het goed is. Zeeman ging de ultieme uitdaging aan met de grootste kledinguitgave in het leven van een vrouw. De stylisten van Zeeman hebben de trouwjurk zelf ontworpen en laten maken bij leveranciers die ze goed kennen. Het resultaat: een échte trouwjurk voor maar 29,99 euro. Met deze trouwjurk wil Zeeman laten zien dat er goed uitzien niet duur hoeft te zijn.
Cross mediale campagne
De cross mediale campagne wordt aangejaagd via een outdoorcampagne in de grote steden en een gerichte online campagne. Verder wordt er vooral ingezet op online en offline PR en social media. De campagne trapte af met een persevent. Vanaf 9 februari 12 uur is de trouwjurk weer te bestellen via de webshop van Zeeman.
Bureau: Persuade Brand Interaction
Account: Claudia Vermeulen, Anne Marie Brekelmans, Soraya Clevers, Saskia Teunissen
Strategie: Michiel Rijshouwer
Art: Hans Segeren
Copy: Wouter Kraaijvanger
Fotograaf: Chantal Spieard
PR: Ganbaroo
Opdrachtgever: Caroline van Turennout
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Anne Marie Brekelmans
- Persuade Brand Interaction
- Ganbaroo
- 29
- Claudia Vermeulen
- 99 euro
- Zeeman
- Caroline van Turennout
- Wouter Kraaijvanger
- Michiel Rijshouwer
- Chantal Spieard
- Hans Segeren
- Soraya Clevers
- trouwjurk
- Saskia Teunissen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nederlandse e-commerce groeit - Ikea en MediaMarkt nieuw in...
- [column] De schizofrene ziel van de AI-industrie
- AI-modus komt naar 'Google Zoeken' in Nederland - Nieuwe AI...
- Polestar lanceert filmische onthulling met Alexander Skarsgård
- [onderzoek] Vertrouwen Gen Z in social media bijna gelijk aan...
- Humor en gedragspsychologie tegen cybercrime
Laatste Nieuws
- OBA lanceert nieuw digitaal huis... 17-10-2025
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora15-10-2025
- Humor en gedragspsychologie tegen... 15-10-2025
- Adobe lanceert tool voor... 15-10-2025
- Nederlandse e-commerce groeit - Ikea... 09-10-2025
- AI-modus komt naar 'Google Zoeken'... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes