Zeeman stunt met spotgoedkope trouwjurk voor
- Online
- 9 feb 2016 @ 11:47
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Acties
- 9 feb 2016 @ 11:47
- Redactie Online
Na de gele boxer en het reclameshirt komt Zeeman opnieuw met een nuchter statement tegen onnodig dure kleding. Een trouwjurk voor 29,99 euro. De campagne is bedacht en ontwikkeld door Persuade Brand Interaction, het bureau achter de Zeeman merkcampagne.
Waarom moet een trouwjurk zo duur zijn? Je draagt ‘m maar 1 keer, als het goed is. Zeeman ging de ultieme uitdaging aan met de grootste kledinguitgave in het leven van een vrouw. De stylisten van Zeeman hebben de trouwjurk zelf ontworpen en laten maken bij leveranciers die ze goed kennen. Het resultaat: een échte trouwjurk voor maar 29,99 euro. Met deze trouwjurk wil Zeeman laten zien dat er goed uitzien niet duur hoeft te zijn.
Cross mediale campagne
De cross mediale campagne wordt aangejaagd via een outdoorcampagne in de grote steden en een gerichte online campagne. Verder wordt er vooral ingezet op online en offline PR en social media. De campagne trapte af met een persevent. Vanaf 9 februari 12 uur is de trouwjurk weer te bestellen via de webshop van Zeeman.
Bureau: Persuade Brand Interaction
Account: Claudia Vermeulen, Anne Marie Brekelmans, Soraya Clevers, Saskia Teunissen
Strategie: Michiel Rijshouwer
Art: Hans Segeren
Copy: Wouter Kraaijvanger
Fotograaf: Chantal Spieard
PR: Ganbaroo
Opdrachtgever: Caroline van Turennout
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Anne Marie Brekelmans
- Chantal Spieard
- Michiel Rijshouwer
- Caroline van Turennout
- trouwjurk
- Persuade Brand Interaction
- Ganbaroo
- Hans Segeren
- 99 euro
- 29
- Wouter Kraaijvanger
- Soraya Clevers
- Saskia Teunissen
- Claudia Vermeulen
- Zeeman
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
Laatste Nieuws
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

