Digital Power en Mapp willen online engagement boosten

Digital Power en Mapp willen  online engagement boosten
  • Online
  • 10 okt 2016 @ 11:53
  • 11579 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineEngagement

Marketing specialisten combineren services met software om online customer engagement te verbeteren. Digital Power CEO René de Boer en Per John Jensen, Algemeen Directeur van Mapp, tekenden vandaag een samenwerkingsovereenkomst. Samen gaan ze de online engagement van de marketingactiviteiten van hun klanten verbeteren. Dit doen ze naar eigen zeggen door de data-gedreven kennis van Digital Power te combineren met het customer engagement platform van Mapp. Beide bedrijven hebben veel expertise op het gebied van marketing automation en -optimalisatie, maar vanuit verschillende invalshoeken.

Voor de overname en fusie van TMA, waren Digital Power en Teradata al in gesprek over een samenwerking. ‘Onze Digital Consultants kunnen niet alleen marketingsoftware implementeren, maar deze juist ook inzetten voor effectieve marketingcampagnes’, zo stelt René de Boer, CEO van Digital Power. ‘We werken graag samen met ontwikkelaars van marketing waarmee we de customer engagement van de campagnes van onze opdrachtgevers kunnen verhogen.’

Na de fusie van BlueHornet en TMA kwam het moment om de samenwerkingsovereenkomst te ondertekenen. Vanaf nu ondersteunen de consultants van Digital Power de marketing teams van Mapp’s klanten bij het gebruik van hun oplossingen. Daarnaast wordt Mapp’s platform ingezet bij opdrachtgevers van Digital Power. ‘We zien uit naar de eerste resultaten’, zo stelt Per John Jensen van Mapp. ‘Door onze krachten te bundelen, kunnen we ons platform aanzienlijk verbeteren. De doorontwikkeling vindt nu namelijk plaats op basis van de behoeften van onze klanten, maar ook op basis van de expertise van Digital Power.’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken