C&A lanceert nieuwe online shop voor elf extra landen
- Online
- 22 mrt 2018 @ 10:18
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-commerceOnlineWebwinkel
- 22 mrt 2018 @ 10:18
- Redactie Online
C&A versterkt haar focus op e-commerce door in maart haar nieuwe online EU shop te lanceren. Met dit nieuwe platform kan C&A het bereik van zijn e-commerce activiteiten meer dan verdubbelen, van negen naar twintig landen.
‘Deze extra online shop is de volgende grote stap in de uitbreiding van onze online activiteiten’, zegt Andreas Hammer, directeur E-Commerce Europa.
De overige elf landen zijn Kroatië, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Tsjechië en Hongarije, waar C&A al winkels heeft. De online shop bedient ook Denemarken, Finland, Griekenland en Zweden, waar het bedrijf niet is vertegenwoordigd. "We weten dat veel mensen uit deze landen het jammer vinden dat ze onze mode niet online kunnen bestellen. De lancering van de EU shop is goed nieuws voor hen", legt Dr. Hammer uit.
Aanbod voor iedereen
De nieuwe 'EU shop' is een gestandaardiseerd Engels platform voor klanten uit de elf bovengenoemde landen. Alle prijzen zijn in euro's, ongeacht de lokale valuta. ‘Het platform verdient terecht de naam EU shop: het maakt niet uit uit welk land de klant komt, het aanbod en de prijzen zijn volledig identiek.’
C&A online opereert momenteel in de volgende negen markten in de nationale taal: België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Oostenrijk, Polen, Spanje en Zwitserland. Voor deze klanten verandert er niets. Zij kunnen het online aanbod gewoon blijven bestellen in hun eigen taal.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
- [column] Marketingfacts Focus #10
Laatste Nieuws
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
- Hoe Moneybird emotie boven product... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

