C&A lanceert nieuwe online shop voor elf extra landen

C&A lanceert nieuwe online shop voor elf extra landen
  • Online
  • 22 mrt 2018 @ 10:18
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerceOnlineWebwinkel

C&A versterkt haar focus op e-commerce door in maart haar nieuwe online EU shop te lanceren. Met dit nieuwe platform kan C&A het bereik van zijn e-commerce activiteiten meer dan verdubbelen, van negen naar twintig landen.

‘Deze extra online shop is de volgende grote stap in de uitbreiding van onze online activiteiten’, zegt Andreas Hammer, directeur E-Commerce Europa.
De overige elf landen zijn Kroatië, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Tsjechië en Hongarije, waar C&A al winkels heeft. De online shop bedient ook Denemarken, Finland, Griekenland en Zweden, waar het bedrijf niet is vertegenwoordigd. "We weten dat veel mensen uit deze landen het jammer vinden dat ze onze mode niet online kunnen bestellen. De lancering van de EU shop is goed nieuws voor hen", legt Dr. Hammer uit.

Aanbod voor iedereen
De nieuwe 'EU shop' is een gestandaardiseerd Engels platform voor klanten uit de elf bovengenoemde landen. Alle prijzen zijn in euro's, ongeacht de lokale valuta. ‘Het platform verdient terecht de naam EU shop: het maakt niet uit uit welk land de klant komt, het aanbod en de prijzen zijn volledig identiek.’

C&A online opereert momenteel in de volgende negen markten in de nationale taal: België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Oostenrijk, Polen, Spanje en Zwitserland. Voor deze klanten verandert er niets. Zij kunnen het online aanbod gewoon blijven bestellen in hun eigen taal.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken