Vivera kiest voor Pünktlich
- Online
- 9 jul 2018 @ 16:40
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - StrategieDigitaalOnlineConcepten
- 9 jul 2018 @ 16:40
- Redactie Online
De vleesvervangerproducent Vivera, afgelopen periode veelbesproken door hun 100% plantaardige variant van de biefstuk, slaat de handen ineen met Pünktlich. Het creatieve bureau wordt voor een langere tijd verantwoordelijk voor de concepting en productie van digitale creatie.
Volgens social media manager van Vivera Gerben Vink gaat Pünktlich het merk helpen om hoger te scoren op awareness: ‘Samen met Pünktlich willen wij het merk Vivera bekender maken in Nederland en Europa. Daarnaast willen we laten zien dat vleesvervangers niet weg te denken zijn uit de huidige maaltijden.’
Het creatieve bureau wil ook aan de consument laten zien dat Vivera meer is dan een vleesvervanger. ‘Steeds meer consumenten krijgen een duurzame visie op voeding. Het is achterhaalt dat vleesvervangers alleen door veganisten en vegetariërs wordt gegeten’, zegt Sasja van der Leeuw, creative manager bij Pünktlich. ‘We zijn blij dat we mogen bijdragen aan de creatie van deze opkomende markt! Vivera past perfect binnen ons portfolio.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- vleesvervangende producten
- Sasja van der Leeuw
- vleesvervanger
- digitale creatie
- Gerben Vink
- Pünktlich
- Vivera
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Etos brengt kerstverhalen tot leven11-12-2025
- Artiesten lanceren anti-vape track03-12-2025
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

