Vivera kiest voor Pünktlich
- Online
- 9 jul 2018 @ 16:40
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - StrategieDigitaalOnlineConcepten
- 9 jul 2018 @ 16:40
- Redactie Online
De vleesvervangerproducent Vivera, afgelopen periode veelbesproken door hun 100% plantaardige variant van de biefstuk, slaat de handen ineen met Pünktlich. Het creatieve bureau wordt voor een langere tijd verantwoordelijk voor de concepting en productie van digitale creatie.
Volgens social media manager van Vivera Gerben Vink gaat Pünktlich het merk helpen om hoger te scoren op awareness: ‘Samen met Pünktlich willen wij het merk Vivera bekender maken in Nederland en Europa. Daarnaast willen we laten zien dat vleesvervangers niet weg te denken zijn uit de huidige maaltijden.’
Het creatieve bureau wil ook aan de consument laten zien dat Vivera meer is dan een vleesvervanger. ‘Steeds meer consumenten krijgen een duurzame visie op voeding. Het is achterhaalt dat vleesvervangers alleen door veganisten en vegetariërs wordt gegeten’, zegt Sasja van der Leeuw, creative manager bij Pünktlich. ‘We zijn blij dat we mogen bijdragen aan de creatie van deze opkomende markt! Vivera past perfect binnen ons portfolio.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Sasja van der Leeuw
- vleesvervanger
- Vivera
- vleesvervangende producten
- digitale creatie
- Gerben Vink
- Pünktlich
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
- Tim Cook: 'Apple gaat terrein winnen... 01-03-2024
- [branded content] Stayokay Hostels... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing