Online learning specialist NewHeroes versterkt zich met Cor Vink

Online learning specialist NewHeroes versterkt zich met Cor Vink
  • Online
  • 30 mrt 2017 @ 11:06
  • 13004 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlinePersonaliaStrategie

Cor Vink treedt daar per 1 april aanstaande aan als strategisch adviseur van de Board New Heroes. Met Vink als versterking van de board haalt het bedrijf naar eigen zeggen een zwaargewicht binnen. Hij was werkzaam in directie en board functies in binnen- en buitenland bij onder andere Thompson Learning, Ashworth University, NTI en Schouten Global. De afgelopen jaren bekleedde was hij CCO bij NCOI.

‘Cor weet als geen ander wat er zich in onze branche afspeelt. Zo heeft hij jarenlange ervaring opgedaan in online learning en e-tooling bij diverse bedrijven en organisaties. Bij Cor zijn strategie, klantgerichtheid en resultaat, of beter gezegd ‘winstgevendheid’, sleutelwoorden’, aldus Jorn van Wijk, CEO van New Heroes. ‘De komst van Cor Vink zal voor ons ongetwijfeld zorgen voor nieuwe, verfrissende inzichten. We zijn dan ook enorm enthousiast over zijn nieuwe strategische rol binnen ons bedrijf’, aldus Van Wijk.

New Heroes.com werd een jaar geleden gelanceerd. Jan Schouten, grondlegger van het gerenommeerde trainingsbureau Schouten & Nelissen, richtte samen met Jorn van Wijk, New Heroes.com op. Het disruptieve bedrijf biedt op een innovatieve en adaptieve manier, - online soft skill en leiderschapstrainingen aan. Van Wijk: ‘We zijn nog lang niet klaar met groeien. Cor gaat hierin een belangrijke rol spelen.' 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken