Booking.com nieuwe partner in Air Miles loyaliteitsprogramma
- Online
- 23 dec 2022 @ 08:38
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 dec 2022 @ 08:38
- Michiel van Zaane
Unline boekingsplatform Booking.com heeft zich aangesloten bij het Air Miles-loyaliteitsprogramma en is nu het zevende bedrijf waar Air Miles te verkrijgen zijn. Momenteel is het mogelijk om Air Miles te sparen bij Albert Heijn, Shell, Praxis, Etos, Essent en Mastercard.
Air Miles is het grootste loyaliteitsprogramma van Nederland en Loyalty Management Netherlands B.V. (LMN) is het bedrijf achter Air Miles samen met de partners en deels aandeelhouders Albert Heijn, Shell, Praxis, Etos, Essent en Mastercard. Air Miles heeft meer dan 3 miljoen actieve spaarders. Sinds 2020 is LMN bezig met een grote transformatie van het bedrijf en van het Air Miles programma.
Noor Cloo, Managing Director van LMN: ‘De transformatie heeft onder andere geresulteerd in een nieuwe koers: van spaarprogramma naar data-gedreven loyaliteitsprogramma. LMN heeft zich ontwikkeld en ontwikkelt zich verder tot een organisatie waarin data intelligentie en CRM de kern vormen. Bij deze ontwikkeling past ook dat we nieuwe partners verwelkomen in ons netwerk. De eerste grote partner die gaat deelnemen is Booking.com. We zijn blij met Booking.com als zevende partner waar je Air Miles kunt sparen. Zo wordt het spaarprogramma nog relevanter voor Air Miles-spaarders.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad Awards
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- KPN introduceert App de Sint AI gestuurde Sinterklaaservaring...
- [onderzoek] Ruim helft jongeren herkent AI-content moeilijk
- [column] Marketingfacts Focus #10
Laatste Nieuws
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

