Booking.com nieuwe partner in Air Miles loyaliteitsprogramma

Booking.com nieuwe partner in Air Miles loyaliteitsprogramma
  • Online
  • 23 dec 2022 @ 08:38
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Unline boekingsplatform Booking.com heeft zich aangesloten bij het Air Miles-loyaliteitsprogramma en is nu het zevende bedrijf waar Air Miles te verkrijgen zijn. Momenteel is het mogelijk om Air Miles te sparen bij Albert Heijn, Shell, Praxis, Etos, Essent en Mastercard.

Air Miles is het grootste loyaliteitsprogramma van Nederland en Loyalty Management Netherlands B.V. (LMN) is het bedrijf achter Air Miles samen met de partners en deels aandeelhouders Albert Heijn, Shell, Praxis, Etos, Essent en Mastercard. Air Miles heeft meer dan 3 miljoen actieve spaarders.  Sinds 2020 is LMN bezig met een grote transformatie van het bedrijf en van het Air Miles programma.

Noor Cloo, Managing Director van LMN: ‘De transformatie heeft onder andere geresulteerd in een nieuwe koers: van spaarprogramma naar data-gedreven loyaliteitsprogramma. LMN heeft zich ontwikkeld en ontwikkelt zich verder tot een organisatie waarin data intelligentie en CRM de kern vormen. Bij deze ontwikkeling past ook dat we nieuwe partners verwelkomen in ons netwerk. De eerste grote partner die gaat deelnemen is Booking.com. We zijn blij met Booking.com als zevende partner waar je Air Miles kunt sparen. Zo wordt het spaarprogramma nog relevanter voor Air Miles-spaarders.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken