Anna Kesler start eigen sponsoradviesbureau

Anna Kesler start eigen sponsoradviesbureau
  • Sponsoring
  • 3 jan 2017 @ 10:21
  • 22398 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurSponsoringNieuwkomersPersonalia

Anna Kesler is vanaf januari voor zichzelf begonnen onder de bedrijfsnaam ANNA.K. Haar eigen bureau richt zich op strategisch sponsoradvies in de sectoren kunst en cultuur. 'Ik wil de cultuursector sterker maken.'

Anna Kesler startte haar carrière bij Trefpunt en werk inmiddels bijna tien jaar in het vak sponsoring. 'Als relatiemanager corporate bij Museum Boijmans van Beuningen heb ik de cultuursector leren begrijpen en kan ik deze kennis op commerciële wijze vertalen. Ook mijn achtergrond in de sportsponsoring blijft voor ANNA.K. van zeer toegevoegde waarde.'

Momenteel adviseert Kesler Het Nederlands Kamerkoor en de Design Academy Eindhoven. Om haar ambities te kunnen waarmaken laat ze zich ondersteunen door een stevig comité van aanbeveling. Haar ambitie: de cultuursector op het gebied van sponsorfinding en activatie sterker maken.

'ANNA.K. is ervan overtuigd dat kunst en cultuur voor een ruimere kijk en voor meer verdraagzaamheid in de samenleving zorgen', schrijft Kesler op haar website. 'Het kan je verrassen, emotioneren op onverwachte momenten, maar bovenal kunnen kunst en cultuur je verrijken. Daarom adviseert ANNA.K. cultuurinstellingen bij het professionaliseren in de werving van particuliere giften en sponsorgelden  zodat er nog meer inspirerender kunst- en cultuurprogramma’s ontwikkeld en gerealiseerd kunnen worden.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken