Schoonmaakbedrijf CSU strategisch partner Ado Den Haag

Schoonmaakbedrijf CSU strategisch partner Ado Den Haag
  • Sponsoring
  • 17 aug 2018 @ 11:08
  • 12935 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Sport

Het landelijk opererende schoonmaakbedrijf CSU verbindt zich vanaf dit seizoen tot 2020 als strategisch partner aan Ado Den Haag. CSU was al als schoonmaakleverancier verbonden aan de Haagse voetbalclub.

Serge de Brouwer, Businessunit Directeur CSU West: ‘We zijn enorm trots op de intensivering van onze samenwerking. We zien veel overeenkomsten tussen CSU en Ado Den Haag: we delen een rijke historie, zijn alert, vooruitstrevend en tonen dagelijks inzet om onze klanten en supporters een topbeleving te geven. Het partnerschap bekrachtigt onze betrokkenheid bij de club, de stad en de regio. We gaan samen voor een topprestatie, zowel op als naast het veld.’

Algemeen Directeur Mattijs Manders van Ado Den Haag: ‘Zowel Ado Den Haag als CSU doet er alles aan om de optimale omstandigheden te creëren voor de ontvangst van vele gasten en het creëren van een echte beleving voor de fans. We zijn dik tevreden over de samenwerking met CSU en het is dan ook vanzelfsprekend dat we zeer gelukkig zijn met dit partnerschap.’

Naast strategisch partner, steunt CSU de komende jaren de stichting Ado Den Haag in de maatschappij. De focus ligt hierbij op de inzet van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij de uitvoering van de schoonmaakdienstverlening in het Cars Jeans Stadion.

De Brouwer: ‘We zijn een bedrijf met een sociaal gezicht. Het creëren van werkgelegenheid voor mensen met een kwetsbare arbeidsmarktpositie is daar een belangrijk onderdeel van. Met de verbintenis aan Ado Den Haag in de maatschappij kan CSU op sociaal-maatschappelijk vlak in de regio een mooie bijdrage leveren.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken