Ook Feyenoord sluit sponsordeal met Toto
- Sponsoring
- 24 jul 2020 @ 08:21
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Voetbal
- 24 jul 2020 @ 08:21
- Sjaak Hoogkamer
Feyenoord speelt vanaf de start van het seizoen 2020-2021 met het logo van Toto op de mouw. De club en de enige officiële aanbieder van sportweddenschappen in Nederland zetten deze week de handtekeningen onder het sponsorcontract dat per direct ingaat.
ADO Den Haag, FC Twente, RKC, FC Groningen sc Heereveen, Sparta, Willem II en FC Utrecht gingen Feyenoord al voor deze week.
Joris van Dijk, commercieel directeur van Feyenoord, is verheugd met het nieuws. ‘We zijn enorm blij met dit contract, dat we voor minimaal drie jaar aangaan. Het is een uitdagende tijd voor de club die veel van onze energie vraagt om ervoor te zorgen dat we de begroting op orde houden. Met dit mouwsponsorschap, dat behoort tot onze grootste sponsorcontracten, zetten we een belangrijke stap vooruit in de ambities die we voor aankomend seizoen en de periode daarna hebben.’
Trots
Arno de Jong, Chief Marketing Officer bij Toto: ‘Feyenoord: de club van en voor iedereen. En dus – zeker – ook voor Koning Toto. Toto is trots de nieuwe sponsor van Feyenoord te zijn. Samen sterk. Samen op weg naar nieuwe successen!’
Voor Feyenoord is het de eerste keer in de clubhistorie dat een aparte sponsor de mouw siert. ‘In de meest vooraanstaande competities hebben we de afgelopen jaren de ontwikkelingen gevolgd,’ aldus Van Dijk. ‘We zien nu ook mouwsponsors bij de topclubs in bijvoorbeeld de Premier League en La Liga. In overleg met onze hoofdpartner Droomparken hebben we de ruimte gekregen om voor deze positie op het shirt een sponsor te vinden. Het stemt ons zeer tevreden dat we dat nu kunnen invullen met een absoluut A-merk in de Nederlandse markt, dat de afgelopen jaren veelvuldig in de prijzen is gevallen voor hun marketingcampagnes.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing