Club Brugge sluit sponsordeal met Blox, volledig in Bitcoin
- Sponsoring
- 20 aug 2021 @ 11:21
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 aug 2021 @ 11:21
- Michiel van Zaane
Club Brugge heeft in Blox, de Crypto-App van BTC-Direct, een nieuwe sponsor gevonden. Blox zal de komende 2 seizoenen het blauw-zwarte shirt sieren als mouwsponsor. Het partnership wordt volledig in cryptomunten betaald, uniek in België en onder Champions League-clubs.
Voorzitter Club Brugge Bart Verhaeghe: “Dit partnership is een heel logische stap. Club Brugge en Blox zijn twee innovatieve bedrijven, in een wereld die bijzonder snel evolueert. Cryptomunten zullen in de toekomst een meer prominente rol spelen in onze economie, maar het brede publiek heeft er nu vaak nog geen toegang toe. De app van Blox brengt daar verandering in. Het is dan ook heel symbolisch om zo’n vooruitstrevend partnership aan te kondigen in een historische handelsstad als Brugge, waar tijdens de Middeleeuwen het begrip van de beurs ontstaan is.”
CBO Bob Madou: “We geloven bij Club sterk in de toekomst van digitale munten. Crypto is de voorbije jaren uitgegroeid tot een vaste waarde in de financiële sector en BLOX is een betrouwbare, duurzame partij die er al bij is sinds 2013, het prille begin. Het innovatieve karakter van BLOX past perfect bij onze Club en we zijn dan ook trots om deze deal 100% in crypto te kunnen realiseren, de eerste dergelijke deal in de Belgische B2C markt. De voorbije jaren hebben we bij Club een traject naar meer klantvriendelijkheid en convenience doorgemaakt en we geloven dat digitale munten daar ook in de toekomst een rol kunnen in gaan spelen. Denk maar aan de mogelijkheid om de BLOX-App te integreren in de Fan wallet zodat bijvoorbeeld betalen met Crypto op Club mogelijk kan worden.”
Mike Hutting, CEO BLOX: “De samenwerking met Club Brugge is voor ons in meerdere opzichten bijzonder. Allereerst omdat we met CB een partij treffen die niet alleen op het veld, maar ook als organisatie hoge ogen gooit. De drang naar innovatie voelden wij heel sterk vanaf de eerste gesprekken die we hebben gevoerd. Als crypto believers van het eerste uur is het voor ons natuurlijk fantastisch om de volledige deal in bitcoin te doen. We kijken enorm uit naar onze partnership en wie weet wat we als CB en BLOX samen nog meer kunnen realiseren."
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Audi en Revolut presenteren F1-team15-12-2025
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

