Mastercard op stap met Rembrandt
- Sponsoring
- 22 okt 2021 @ 10:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 okt 2021 @ 10:40
- Sjaak Hoogkamer
Mastercard sponsort vier Nederlandse musea waaronder het Museum het Rembrandthuis. Bureau FCB Amsterdam maakte ter gelegenheid een audiotour door de straten van Amsterdam genaamd ‘Wandelen met Rembrandt’.
In de tour nemen Rembrandt en zijn naasten de wandelaar mee door het Amsterdam van 400 jaar geleden.
Men gaat terug naar de tijd waarin de schilder zijn reputatie en portfolio opbouwde en men hoort de verhalen achter de wereldberoemde schilderijen en etsen van de grootmeester zelf.
De tour is voor iedereen toegankelijk via wandelenmetrembrandt.nl. Daarnaast staan er door Amsterdam abri’s met een QR-code. Door deze te scannen opent de mobiele pagina en kan men ter plaatse direct aan de tour beginnen.
Mastercard faciliteert zogenoemde Priceless Experiences en wil dat doel nastreven binnen de kunst- en cultuursector. Onder het credo ‘stap in de wereld van kunst’ is het betaaltechnologiebedrijf sponsor geworden van vier Nederlandse musea: het Krölller-Müller Museum, de Kunsthal Rotterdam, het Stedelijk Museum Amsterdam én het Rembrandthuis. Met activaties, campagnes en samenwerkingen zet Mastercard zich in om kunst breed toegankelijk te maken.
Credits
Klant: Mastercard Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Marene Arnold
Het Rembrandthuis
Verantwoordelijk: Martijn Bosch (Marketing & Sales)
Bureau: FCB Amsterdam
Concept: Wouter Kampman, Viet Ta Trong, Rolf Bais
Strategie: Bram Draaijer
Account: Fabienne Molleman, Violet Walburg
Productie: 23G
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
- Ikea steunt Natuurmonumenten: 'Geef... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

