Adidas laat Messi tegen zichzelf spelen
- Sponsoring
- 21 nov 2022 @ 07:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 nov 2022 @ 07:48
- Michiel van Zaane
Adidas viert de carrière van Lionel Messi met een video waarin de vijf ‘WK-versies’ van de Argentijn voorkomen. De video is gemaakt met behulp van AI en diverse visuele effecten.
Messi speelt dit wereldkampioenschap voor de laatste keer voor zijn thuisland, na achttien jaar en vijf WK-toernooien in 2006, 2010, 2014, 2018 en 2022. In ‘The Impossible Rondo’ neemt Messi het op tegen de vier eerdere WK-versies van hemzelf. Met historische en hedendaagse beelden zijn er vier verschillende, verjongde versies van de voetballer gecreëerd, inclusief zijn kapsels, historische WK-shirts en favoriete schoenen. Deze creaties werden toegepast op body doubles, waarmee de Messi’s versus Messi tot leven kwamen.
De clip is onderdeel van Adidas’ ‘Impossible is Nothing’ WK-campagne. Vorige week lanceerde het sportmerk ‘A Family Reunion’ waarin Messi, Karim Benzema, Achraf Hakimi, Son Heung-Min, Jude Bellingham, Pedro ‘Pedri’ González López en Serge Gnabry herenigd worden, ieder met z’n eigen voorbereiding in aanloop naar het moment dat zij op het wereldtoneel mogen schitteren.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
- Rexona sluit vijfjarig partnerschap... 16-10-2025
- Go Ahead Eagles lanceert exclusieve... 14-10-2025
- Ikea steunt Natuurmonumenten: 'Geef... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

