One Hundred maakt van WC-bezoek rustmoment

  • Algemeen
  • 16 mrt 2023 @ 13:41
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

One Hundred restrooms lanceert de merkcampagne ‘moments matter’, waarin een koppeling gelegd wordt tussen het toiletbezoek en de toenemende behoefte van mensen om zelf de regie te nemen over hun welzijn. Hiermee wil One Hundred mensen aanmoedigen een moment voor zichzelf te claimen.

De nieuwe campagne nodigt uit om elk moment te laten tellen, en geeft daarmee een nieuwe betekenis aan een toiletbreak in publieke ruimtes: van een stressmoment naar een moment van welzijn. ‘Een toiletbezoek is een natuurlijk moment dat je gedurende de dag kunt gebruiken als reset moment. Een microbreak van slechts 90 seconden waarin je bewust ademt of een kleine beweging maakt kan al een groot verschil maken in je dag. Uit onderzoek blijkt daarnaast dat driekwart van de Nederlandse bevolking interesse heeft in het digitaal monitoren van de eigen gezondheid. Nieuwe technologieën zoals interactieve spiegels en slimme toiletten maken het mogelijk om van een toiletmoment een moment van selfcare te maken. In het toiletbezoek van de toekomst komen ontspanning en leefstijl management samen’ zegt Marielle Romeijn, co-founder van One Hundred restrooms.

De campagne ‘moments matter’ is vanaf 16 maart 2023 online en via de sociale kanalen te zien.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken