Marieke Willemsen nieuwe marketingmanager Toyota
- B2b
- 2 okt 2019 @ 15:03
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Automotive
- 2 okt 2019 @ 15:03
- Sjaak Hoogkamer
Per 1 oktober 2019 begint Marieke Willemsen als General Manager Marketing bij Toyota importeur Louwman & Parqui. Ze komt van KPN en volgt Willem Verschuur op die de afgelopen 4,5 jaar verantwoordelijk was voor marketing.
In de telecommunicatiebranche werkte Marieke Willemsen onder meer voor Telfort, KPN en internetprovider XS4ALL waar ze verantwoordelijkheid droeg voor (online) marketing, communicatie en product management. In haar laatste functie als Manager Commercie XS4ALL was zij onder andere verantwoordelijk voor de herpositionering van XS4ALL en de groei in NPS (klantentevredenheid).
Datastromen
Willemsen: ‘Ik denk dat mijn commerciële gedrevenheid en kennis van de subscriptionmarkt in combinatie met klant- en datafocused werken heel goed aansluiten op de ontwikkelingen in de autobranche. Hierin zullen snelgroeiende digitale datastromen namelijk grotendeels bepalend zijn voor het succes.’
Willemsen volgt Willem Verschuur op, die de rol van General Manager Marketing de afgelopen 4,5 jaar heeft vervuld. Willem Verschuur gaat als Groepsdirecteur leidinggeven aan ID&D (Innovation, Digital & Data), een nieuwe divisie binnen Louwman Group. De ID&D Divisie zal fungeren als katalysator van onderscheidende ideeën en strategieën op het gebeid van new mobility, innovatie, data, e-commerce, nieuwe media en technologie.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- TicketSwap onthult trends... 15-09-2025
- Marketingtransfers week 37, 202512-09-2025
- ASML investeert in AI-bedrijf Mistral 09-09-2025
- Loop: marketing in het AI-tijdperk08-09-2025
- Marketingtransfers week 36, 202505-09-2025
- HubSpot lanceert golf aan... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes