Reijersen van Buuren hoofd Communicatie en MT-lid Oranje Fonds
- B2b
- 1 mrt 2021 @ 06:27
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 1 mrt 2021 @ 06:27
- Sjaak Hoogkamer
Annette Reijersen van Buuren start per 1 maart 2021 als Hoofd Communicatie bij het Oranje Fonds. In die functie maakt zij tevens onderdeel uit van het managementteam. Ze was hiervoor werkzaam bij het CPNB.
Met haar kennis en ervaring op het gebied van merkenbouwen en gedragsverandering gaat zij bijdragen aan de missie van het Oranje Fonds: zorgen voor een samenleving waarin iedereen mee kan doen en niemand daar alleen voor hoeft te staan.
De focus gaat liggen op strategisch beleid en (her)positionering van het Oranje Fonds als dé organisatie voor sociale verbinding, zodat het Fonds nog meer mensen kan bereiken, mobiliseren en ondersteunen.
Daarnaast zal Reijersen van Buuren zich ook richten op de positionering van merkactivaties als Maatjes Gezocht, NLdoet en Burendag. Met haar team is ze daarnaast verantwoordelijk voor de hieruit voortkomende consistente en relevante communicatiestrategie en -beleid. Er wordt gewerkt met een thematische aanpak om eenzaamheid, armoede en kansenongelijkheid aan te pakken en te zorgen voor betrokken buurten en zorg voor kwetsbaren.
Sandra Jetten, directeur Oranje Fonds: ‘We zijn heel blij dat Annette onderdeel wordt van ons team. Ze neemt veel kennis en kunde mee en niet op de laatste plaats een grote intrinsieke motivatie om bij te dragen aan een inclusieve samenleving waarin niemand er alleen voor staat. Ze gaat onderzoeken hoe we het merk Oranje Fonds en haar merkactivaties nog beter kunnen laden en handelingsperspectieven kunnen bieden om nog meer impact te maken. Onder haar hoede kunnen we het Oranje Fonds een nieuwe fase in laten gaan, waarin we focussen op een thematische benadering van ons werk en het vergroten van onze impact.’
Missie
Annette Reijersen van Buuren: ‘Ik heb ontzettend veel zin om te beginnen bij het Oranje Fonds. Na bijna vier jaar focus op merkenbouwen, communicatie en gedragsverandering op het gebied van leesbevordering bij CPNB, vind ik het een eer om samen met een ervaren gedreven team bij te dragen aan de geweldige missie van Oranje Fonds. Een missie die nu, door corona, helaas nog relevanter is. We gaan de komende tijd daarom kijken naar de positionering en merkidentiteit om herkenbaarheid, onderscheid en aantrekkingskracht te vergroten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing