Reijersen van Buuren hoofd Communicatie en MT-lid Oranje Fonds
- B2b
- 1 mrt 2021 @ 06:27
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 1 mrt 2021 @ 06:27
- Sjaak Hoogkamer
Annette Reijersen van Buuren start per 1 maart 2021 als Hoofd Communicatie bij het Oranje Fonds. In die functie maakt zij tevens onderdeel uit van het managementteam. Ze was hiervoor werkzaam bij het CPNB.
Met haar kennis en ervaring op het gebied van merkenbouwen en gedragsverandering gaat zij bijdragen aan de missie van het Oranje Fonds: zorgen voor een samenleving waarin iedereen mee kan doen en niemand daar alleen voor hoeft te staan.
De focus gaat liggen op strategisch beleid en (her)positionering van het Oranje Fonds als dé organisatie voor sociale verbinding, zodat het Fonds nog meer mensen kan bereiken, mobiliseren en ondersteunen.
Daarnaast zal Reijersen van Buuren zich ook richten op de positionering van merkactivaties als Maatjes Gezocht, NLdoet en Burendag. Met haar team is ze daarnaast verantwoordelijk voor de hieruit voortkomende consistente en relevante communicatiestrategie en -beleid. Er wordt gewerkt met een thematische aanpak om eenzaamheid, armoede en kansenongelijkheid aan te pakken en te zorgen voor betrokken buurten en zorg voor kwetsbaren.
Sandra Jetten, directeur Oranje Fonds: ‘We zijn heel blij dat Annette onderdeel wordt van ons team. Ze neemt veel kennis en kunde mee en niet op de laatste plaats een grote intrinsieke motivatie om bij te dragen aan een inclusieve samenleving waarin niemand er alleen voor staat. Ze gaat onderzoeken hoe we het merk Oranje Fonds en haar merkactivaties nog beter kunnen laden en handelingsperspectieven kunnen bieden om nog meer impact te maken. Onder haar hoede kunnen we het Oranje Fonds een nieuwe fase in laten gaan, waarin we focussen op een thematische benadering van ons werk en het vergroten van onze impact.’
Missie
Annette Reijersen van Buuren: ‘Ik heb ontzettend veel zin om te beginnen bij het Oranje Fonds. Na bijna vier jaar focus op merkenbouwen, communicatie en gedragsverandering op het gebied van leesbevordering bij CPNB, vind ik het een eer om samen met een ervaren gedreven team bij te dragen aan de geweldige missie van Oranje Fonds. Een missie die nu, door corona, helaas nog relevanter is. We gaan de komende tijd daarom kijken naar de positionering en merkidentiteit om herkenbaarheid, onderscheid en aantrekkingskracht te vergroten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- McDonald’s Duitsland krijgt nieuwe... 14-07-2025
- Payroll-startup Employes overgenomen... 11-07-2025
- Marketingtransfers week 27, 202511-07-2025
- Marketingtransfers week 26, 202504-07-2025
- Centraal Beheer: werkdruk zet... 03-07-2025
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers