Vectra benoemt nieuwe CMO
- B2b
- 22 jul 2022 @ 14:53
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 jul 2022 @ 14:53
- Sjaak Hoogkamer
Vectra AI, detectie van en respons op cyberthreats, heeft Tommy Jenkins benoemd tot Chief Marketing Officer (CMO). Als CMO zal hij toezicht houden op alle strategische marketinginitiatieven van Vectra.
Het gaat daarbij onder meer ‘om het vergroten van de bedrijfsgroei, stimuleren van wereldwijde merkherkenning en het fungeren als katalysator voor innovatie.’ Jenkins werkte hiervoor als waarnemend CMO bij Veeam, een leverancier van oplossingen voor back-up, herstel en gegevensbeheer. Ook had hij leidinggevende functies bij Red Hat, AvidXchange en SevOne, waar hij de bedrijven naar duurzame groei leidde.
‘Met het groeiende aantal cyberaanvallen, verhogen de meeste organisaties snel hun investeringen in detectie van en respons op cyberthreats om zichzelf te beschermen,’ zegt Hitesh Sheth, president en CEO bij Vectra AI.
Jenkins bij zijn benoeming: ‘Naarmate organisaties meer van hun applicaties en gegevens naar de cloud verplaatsen, hebben cybercriminelen hun tactieken en technieken verfijnd. Ze hebben nieuwe toegangswegen en meer manieren gevonden om zich onopvallend binnen de omgeving van een organisatie te verplaatsen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 45, 202507-11-2025
- M&A-markt digitale bureaus versnelt... 05-11-2025
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
- DPG Media integreert Brand Metrics... 28-10-2025
- Marketingtransfers week 43, 202524-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

