KVK lanceert nieuwe campagne
- B2b
- 28 nov 2022 @ 10:23
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 nov 2022 @ 10:23
- Sjaak Hoogkamer
De nieuwe merkcampagne moet duidelijker maken wat KVK voor ondernemers kan betekenen. N=5 tekende voor de creatieve uitwerking.
Ondernemers kennen KVK vanwege de verplichte inschrijving in het Handelsregister, maar ze weten onvoldoende dat ze ook bij KVK terecht kunnen voor belangrijke kennis en informatie.
En dat terwijl uit onderzoek blijkt dat veel ondernemers KVK wel als een betrouwbare partij daarvoor zien. Met name voor kennis rondom wet- en regelgeving en bij actuele ontwikkelingen voelt KVK voor ondernemers als een logische plek om te rade te gaan.
Willemijn Manshanden-Bots, directeur marketing KVK: ‘Als KVK willen we ondernemers helpen veilig en verantwoord zaken te doen. Er komt altijd van alles op hen af, maar nu zijn het helemaal bijzonder uitdagende tijden voor ondernemers. Inflatie, stijgende prijzen, dreigende recessie, hoge energiekosten, toenemend personeelstekort. Daarom is het belangrijk dat meer ondernemers weten dat de kennis van KVK hen houvast kan geven bij het aangaan van de uitdagingen waar zij voor staan.’
Het doel van de campagne is om de toegevoegde waarde van KVK en haar kernproducten (registers en informatievoorziening) zichtbaar te maken. Deze toegevoegde waarde komt terug in de nieuwe belofte en pay-off: Houvast voor ondernemers.
Bastiaan Weers, strategy partner N=5: ‘Als ondernemer weet ik zelf: de vrijheid die ondernemen je brengt is geweldig. Tegelijkertijd maakt juist die vrijheid om alles zelf te bepalen ondernemen ook zo uitdagend. Je moet veel keuzes maken en vaak belangrijke beslissingen nemen op gebieden die buiten je expertise liggen. Juist dan kan de kennis van KVK houvast bieden. Daar ligt de kracht en relevantie van het merk, dat is de kern. In de advertisinglaag van de campagne laten we de betekenis hiervan voelen, om deze vervolgens concreet te maken in de contentlaag met relevante redactionele inhoud.’
De campagne ‘KVK. Houvast voor ondernemers.’ start maandag 28 november op tv, radio, online video, social advertising, display en de eigen kanalen.
KVK | Wakker TVC from N=5 on Vimeo.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing