Team Lewis wint goud bij Corporate Content Awards
- B2b
- 3 mrt 2023 @ 14:13
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 mrt 2023 @ 14:13
- Sjaak Hoogkamer
Internationaal PR- en marketingbureau Team Lewis heeft goud gewonnen bij de Corporate Content Awards 2023 in Londen. Het team in Eindhoven kreeg de award voor ‘Best Use of Data’ met de campagne voor opdrachtgever Cyclomedia.
Dit jaar introduceerde Cyclomedia samen met het bureau de Urban Road Safety Index om overheden, bedrijven en gemeenten te ondersteunen op het gebied van verkeersveiligheid.
Team Lewis zette het onderzoek op om de verkeersveiligheid in 16 hoofdsteden in Europa te beoordelen en draaide vervolgens een data-driven PR-campagne op basis van de resultaten. Het team behaalde de media in België, Tsjechië, Duitsland en Nederland en zette Cyclomedia naar eigen zeggen ‘stevig op de kaart️.’
Jennifer Vogels, managing director B2B division Netherlands zegt: ‘Na een bronzen en zilveren Corporate Content Award in 2022, mogen we nu ook een gouden variant mee naar huis nemen. Deze bekroning door internationale vakgenoten is een geweldige erkenning voor ons team dat zich dagelijks inzet voor klanten. Bovendien toont deze campagne de kracht van onze datagedreven aanpak en ons internationale netwerk waarmee we impact konden maken in heel Europa
De Corporate Content Awards worden jaarlijks uitgereikt aan bureaus uit heel Europa 'voor kwalitatieve en sterke contentcreatie, corporate storytelling en communicatie.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing