Team Lewis wint goud bij Corporate Content Awards

Team Lewis wint goud bij Corporate Content Awards
  • B2b
  • 3 mrt 2023 @ 14:13
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Internationaal PR- en marketingbureau Team Lewis heeft goud gewonnen bij de Corporate Content Awards 2023 in Londen. Het team in Eindhoven kreeg de award voor ‘Best Use of Data’ met de campagne voor opdrachtgever Cyclomedia.

Dit jaar introduceerde Cyclomedia samen met het bureau de Urban Road Safety Index om overheden, bedrijven en gemeenten te ondersteunen op het gebied van verkeersveiligheid.

Team Lewis zette het onderzoek op om de verkeersveiligheid in 16 hoofdsteden in Europa te beoordelen en draaide vervolgens een data-driven PR-campagne op basis van de resultaten. Het team behaalde de media in België, Tsjechië, Duitsland en Nederland en zette Cyclomedia naar eigen zeggen ‘stevig op de kaart️.’

Jennifer Vogels, managing director B2B division Netherlands zegt: ‘Na een bronzen en zilveren Corporate Content Award in 2022, mogen we nu ook een gouden variant mee naar huis nemen. Deze bekroning door internationale vakgenoten is een geweldige erkenning voor ons team dat zich dagelijks inzet voor klanten. Bovendien toont deze campagne de kracht van onze datagedreven aanpak en ons internationale netwerk waarmee we impact konden maken in heel Europa

De Corporate Content Awards worden jaarlijks uitgereikt aan bureaus uit heel Europa 'voor kwalitatieve en sterke contentcreatie, corporate storytelling en communicatie.' 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken