Persuade maakt nieuwe tv-campagne Zeeman
- Bureaus
- 6 mrt 2014 @ 11:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesMerkenMarketing
- 6 mrt 2014 @ 11:05
- Redactie Bureaus
In opdracht van retailketen Zeeman ontwikkelde Persuade ook in 2014 weer een nieuwe tv-campagne voor zowel de Nederlandse als de Belgische markt. Uitgangspunt van de campagne is en blijft het motto van Zeeman 'Goede kleding en textiel hoeft niet duur te zijn'.
De campagne is er enerzijds op gericht bestaande klanten in hun keuze voor Zeeman te bevestigen en anderzijds consumenten die nog niet bij Zeeman winkelen over de streep te trekken. De campagne, bestaande uit een twintigtal commercials, zal vanaf week 11 worden uitgerold in Nederland, Vlaanderen en Wallonië.
In het concept spelen twee winkelmeisjes de hoofdrol. In hun zelfgemaakte tv-studiootje in de winkel presenteren zij steeds op een verrassende, leuke manier de weekaanbieding. In Nederland zal de eerste commercial vanaf dinsdag 11 maart te zien zijn op Nederland 1, 2, 3 en de zenders van RTL.
Credits
Bureau: Persuade brand interaction
Strategie: Michiel Rijshouwer
Concept: Liesbeth Maliepaard, Ruud van Esch
Account: Linda van der Velden - Ruijs, Inge Sleddens
Opdrachtgever: Jacques van der Bom
Regie: Kurt Maes
Producent: Klaasfilm
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- tv-studio
- Persuade
- campagne
- winkelmeisjes
- Zeeman
- goedkoop
- goede kleding hoeft niet duur te zijn
- tv-commercial
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw bureau Nami combineert... 18-03-2025
- Stabilo en KesselsKramer lanceren... 17-03-2025
- Zeeman verkozen tot meest duurzame... 16-03-2025
- Finalisten ADCN Awards 2025 bekend:... 14-03-2025
- Hornbach trapt tuinseizoen af met... 14-03-2025
- Belastingdienst lanceert 'Aangifte... 13-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center