Edwin Scholte technical director bij MediaMonks

  • Bureaus
  • 4 mei 2016 @ 12:49
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Virtual RealityInteractieCreatiePersonalia

Mede-oprichter Edwin Scholte van Magic Bullet is begonnen als technical director bij MediaMonks in Hilversum. Samen met een team van technische experts gaat hij werken aan de realisatie van grensverleggende projecten op het gebied van VR en installaties.

Edwin Scholte richtte in 2009 het digitale productiebureau Magic Bullet op,. In ruim zeven jaar heeft hij zich ontwikkeld tot technisch expert voor de nationale en internationale reclamewereld. In samenwerking met bureaus zoals AKQA, DDB, Kingsday en 72andSunny heeft hij een leidende rol gespeeld in de technische ontwikkeling van projecten voor onder andere Phillips en Mini.

Quinten Beek, head of operations van MediaMonks, zegt: 'Scholtes kundigheid, ervaring en inzicht in de laatste digitale technologische ontwikkelingen zijn een fantastische aanvulling voor het team en in het voortbrengen van uitdagende en innovatieve projecten van het internationale productiebedrijf MediaMonks.'

Eind vorig jaar nam MediaMonks ook al het in Virtual Reality gespecialiseerde Zweedse bureau Stopp over. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken