Edwin Scholte technical director bij MediaMonks
- Bureaus
- 4 mei 2016 @ 12:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Virtual RealityInteractieCreatiePersonalia
- 4 mei 2016 @ 12:49
- Redactie Bureaus
Mede-oprichter Edwin Scholte van Magic Bullet is begonnen als technical director bij MediaMonks in Hilversum. Samen met een team van technische experts gaat hij werken aan de realisatie van grensverleggende projecten op het gebied van VR en installaties.
Edwin Scholte richtte in 2009 het digitale productiebureau Magic Bullet op,. In ruim zeven jaar heeft hij zich ontwikkeld tot technisch expert voor de nationale en internationale reclamewereld. In samenwerking met bureaus zoals AKQA, DDB, Kingsday en 72andSunny heeft hij een leidende rol gespeeld in de technische ontwikkeling van projecten voor onder andere Phillips en Mini.
Quinten Beek, head of operations van MediaMonks, zegt: 'Scholtes kundigheid, ervaring en inzicht in de laatste digitale technologische ontwikkelingen zijn een fantastische aanvulling voor het team en in het voortbrengen van uitdagende en innovatieve projecten van het internationale productiebedrijf MediaMonks.'
Eind vorig jaar nam MediaMonks ook al het in Virtual Reality gespecialiseerde Zweedse bureau Stopp over.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rode Kruis start wervingscampagne... 11-09-2024
- Nieuwe campagne Bever: Buiten besef... 10-09-2024
- Marieke Wolthers over het succes van... 10-09-2024
- Zalando presenteert nieuwe... 09-09-2024
- RA*W presenteert After-Cannes talk06-09-2024
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch... 05-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing