YoungCapital lanceert campagne voor en door jongeren

YoungCapital lanceert campagne voor en door jongeren
  • Bureaus
  • 7 jan 2020 @ 10:39
  • 21456 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • HRArbeidsmarktCampagnesDoelgroepen

Recruitmentbureau YoungCapital lanceert een nieuwe campagne genaamd We Give Work. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Herc, in samenwerking met een groep getalenteerde jongeren.

Foto v.l.n.r.: Kirwin Lonwijk, Safi Graauw, Gyatso Davids, Camille Boumans

Emilio de Haan, medeoprichter en creative director van Herc, zegt: 'We zijn aan de slag gegaan met jongeren die ook werken voor creatieve platformen als SMIB, The New Originals en Appelsap. We hebben ze gevonden op Instagram. Het toeval wil dat drie van hen (Camille Boumans, Kirwin Lonwijk en Gyatso Davids, red.) bij elkaar in het eerste jaar van de Willem de Kooning Academie zaten.' Ook werkten Safi Graauw, Joëlle Strijk en Estelle das Dores mee aan de campagne.

Met zijn werkwijze wil Herc letterlijk de daad bij het woord van de campagne voegen: We Give Work. De Haan: 'De jongeren werkten aan alles mee: van concept en design tot het camerawerk, de edit en fotografie. Op die manier konden wij als bureau volop genieten van hun skills en energie en zetten zij de eerste stappen in een wereld die ze voorheen nog niet kenden.'

De campagne wordt uitgerold via online, digital OOH, outdoor, radio en tv.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken