YoungCapital lanceert campagne voor en door jongeren
- Bureaus
- 7 jan 2020 @ 10:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - HRArbeidsmarktCampagnesDoelgroepen
- 7 jan 2020 @ 10:39
- Lucas Boon
Recruitmentbureau YoungCapital lanceert een nieuwe campagne genaamd We Give Work. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Herc, in samenwerking met een groep getalenteerde jongeren.
Foto v.l.n.r.: Kirwin Lonwijk, Safi Graauw, Gyatso Davids, Camille Boumans
Emilio de Haan, medeoprichter en creative director van Herc, zegt: 'We zijn aan de slag gegaan met jongeren die ook werken voor creatieve platformen als SMIB, The New Originals en Appelsap. We hebben ze gevonden op Instagram. Het toeval wil dat drie van hen (Camille Boumans, Kirwin Lonwijk en Gyatso Davids, red.) bij elkaar in het eerste jaar van de Willem de Kooning Academie zaten.' Ook werkten Safi Graauw, Joëlle Strijk en Estelle das Dores mee aan de campagne.
Met zijn werkwijze wil Herc letterlijk de daad bij het woord van de campagne voegen: We Give Work. De Haan: 'De jongeren werkten aan alles mee: van concept en design tot het camerawerk, de edit en fotografie. Op die manier konden wij als bureau volop genieten van hun skills en energie en zetten zij de eerste stappen in een wereld die ze voorheen nog niet kenden.'
De campagne wordt uitgerold via online, digital OOH, outdoor, radio en tv.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

