Cada kiest voor Megawatt Digital
- Bureaus
- 3 apr 2020 @ 09:46
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Klanten
- 3 apr 2020 @ 09:46
- Redactie Bureaus
Sokkenmerk Cada slaat de handen ineen met Megawatt Digital. Het online activatiebureau gaat aan de slag met de rebranding, verpakkingen en instore middelen van Cada.
Waar sneakermerken haast aanbeden worden als popidolen, worden sokken meer als low interest product beschouwd, stelt Cada. Om hier verandering in te brengen heeft het merk naar eigen zeggen 'de best mogelijk kwaliteit sneakersokken' geproduceerd.
Leon Geboers, eigenaar van Megawatt Digital, zegt: 'De sokken van Cada zijn van kwaliteit, maar de basis van het merk moest wat ons betreft aangescherpt worden. Daarom zijn we gestart met een rebranding en hebben we besloten het merk te positioneren als 'The Future of Sneaker Socks'. Dit is dan ook zichtbaar in de futuristische nieuwe identiteit, die is opgebouwd uit 3D geanimeerde content.'
Om traffic naar de nieuwe website te genereren heeft Megawatt Digital een advertentiecampagne uitgedacht, bestaande uit social media, SEA en display banners.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Opvallers over festivalmarketing... 25-11-2025
- ANWB brengt woonverzekeringen tot... 25-11-2025
- Van ‘gewoon beginnen’ tot... 25-11-2025
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

