Cada kiest voor Megawatt Digital
- Bureaus
- 3 apr 2020 @ 09:46
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Klanten
- 3 apr 2020 @ 09:46
- Redactie Bureaus
Sokkenmerk Cada slaat de handen ineen met Megawatt Digital. Het online activatiebureau gaat aan de slag met de rebranding, verpakkingen en instore middelen van Cada.
Waar sneakermerken haast aanbeden worden als popidolen, worden sokken meer als low interest product beschouwd, stelt Cada. Om hier verandering in te brengen heeft het merk naar eigen zeggen 'de best mogelijk kwaliteit sneakersokken' geproduceerd.
Leon Geboers, eigenaar van Megawatt Digital, zegt: 'De sokken van Cada zijn van kwaliteit, maar de basis van het merk moest wat ons betreft aangescherpt worden. Daarom zijn we gestart met een rebranding en hebben we besloten het merk te positioneren als 'The Future of Sneaker Socks'. Dit is dan ook zichtbaar in de futuristische nieuwe identiteit, die is opgebouwd uit 3D geanimeerde content.'
Om traffic naar de nieuwe website te genereren heeft Megawatt Digital een advertentiecampagne uitgedacht, bestaande uit social media, SEA en display banners.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
- [column] Euforisch déjà vu06-11-2024
- Politie wil talePolitie wil talenten... 05-11-2024
- Het Rijksmuseum neemt je mee op een... 05-11-2024
- VGZ vervolgt campagne met Eva Eikhout05-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing